Tuesday, June 23, 2015

„Здраво. Јас сум Кејти...“ - Канабис против Пери Ромберг синдром!

Драги 420 пријатели! Запознајте ја Кејти. Таа е едно од лицата на Канабисот, едно од лицата спасено со помош на ова чудотворно растение... Едно од прекрасните, среќни и насмеани лица, кое доби поквалитетен и подолг живот благодарение на оваа билка! Животните патешествија на овие деца и возрасни ја имаат моќта да го разубедат и најголемиот противник на легализацијата и најголемиот поборник на забраната на цвеќето наречено Марихуана. Можеби ќе си речеш: „Ма што ми е мене гајле за оваа________? Нејзин проблем. Она е болна, сама нека си се бори. Што има јас да се замарам? Што имам јас од тоа?“ 


Генерациите се менуваат и треба да се трудиме да оставиме подобра подлога зад себе, за генерациите што следуваат. Со еден збор - доколку ние сме се мачеле, да направиме барем нашите деца да не се соочуваат со истите проблеми како нас! Болестите не бираат. Светот се менува, а со него се јавуваат и нови болести, а постојат и многу болести кои се` уште не се доволно, точно или целосно истражени, а лекот е ист, не се менува и постои од кога постои оваа планета - КАНАБИС! 

Ова може да биде човекот кој го сакаш најмногу. 
Ова може да биде твоето дете...
Ова може да бидеш ти! 

Кејти боледува од синдромот
Пери Ромберг и само
Канабисовото
масло и ги олеснува маките,
давајќи `и поквалитетен живот
КЕЈТИ: „Јас имам една многу ретка болест наречена Пери Ромберг (Parry Romberg Disease). Постојат само околу 500 дијагностицирани случаи во светот. Причината за ова заболување се` уште е непозната, а лекот исто така е непознат. Кај мене првите симптоми се појавија кога имав 7-8 години. Не бев дијагностицирана се до мојата 18-та година, кога ги открив последиците од оваа болест. Со прости зборови кажано, мојата глава се топи, се јаде сама себе. Мојата глава и моето лице се губат пред моите очи, а особено мојата лева страна.

До пред да наполнам 34 години, дознав како оваа болест завршува. Се веруваше дека болеста достигнува до одредена фаза, меѓутоа едно научно истражување објавено во 1981 година со неколку лични сведоштва од пациенти, покажа дека 2/3 од луѓето заболени од Ромберг, продолжуваат да боледуваат се` до атрофија на мозокот. Оваа болест до сега 26 години го троши ткивото на моето лице, вклучувајќи го черепот на лицето, мускулите, масното ткиво, но и видот. Ова најверојатно ќе заврши и со зафаќање на функцијата на мојот мозок, оставајќи дупки. 

Понекогаш болката е страшно неподнослива - без разлика дали е физичка, ментална или емоционална. Да се страда од нешто, за кое најпаметните луѓе на земјава страдаат да го разберат - е вистинска мака. Страдањето од постојаните општествени предрасуди на секаде на патот претставува повеќе и од најголема болка. Нападите и другите нарушувања одат рака под рака со Ромберг, поради што олеснувањето од сите овие маки е речиси невозможно“.

Право на избор! Дали ти би сакал/а да се лекуваш со смртоносни лекови кои создаваат зависност или пак, по природен пат - со растение кое не може да ти наштети?

„Канабисот и канабисовото масло се појавија во мојот живот токму кога јас се трудев да најдам начини за олеснување од оваа болест. Јас пробав многу лекови, па дури и Метадон и исклучително инвазивни процедури со цел да ја редуцирам болката, бидејќи не постои начин за запирање на оваа болест. Канабисовото масло не само што ми помогна да се справам со болката на сите нивоа, тоа ми овозможи да бидам активен учесник во животот на моето семејство. Лекот Оксикотин (Oxycontin) и другите тешки и јаки, опасни лекови беа на мојот хоризонт, да не се појавеше Канабисот

Јас секогаш ќе бидам болна од синдромот Пери Ромберг, но благодарение на Канабисовото масло, јас имам шанса за поквалитетен живот без болка.“

No comments:

Post a Comment