Wednesday, May 10, 2017

Сведоштва на пациенти излечени од канцер со РСО! - 2 дел (стр. 55 - 58) извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“

http://donate.hempcures.work/
„Во почетокот на 2013 година ми беше дијагностициран рак на простата кој добиваше рејтинг од Глисон (Gleason) 9. Како моја прва опција јас одлучив да се обидам со маслото од канабис на Рик Симпсон. Повеќето од ракот исчезна 90 дена подоцна следствено со втората биопсија, но туморот сè уште беше таму. Одлучив дека дозата ми беше премногу мала, што беше една десетина грам на ден, па решив да го направам истото повторно за уште 90 дена. Овој пат јас ја зголемив дозата до 3 десетини грам дневно за првите 60 дена и 5 десетини грам за последните триесет дена, освен последниот ден земав цел грам. Следната биопсија покажа дека туморот го нема. И уште подобро, мојот рак беше 99,9% исчезнат! Му благодарам на Бога што ме одведе директно до канабисот.

Пред мојот рак јас бев многу против марихуаната во било каква форма, но кога се соочувате со смрт, со ужасна радијација и хемотерапија јас сфатив дека немам што да изгубам. Мојот уролог изјави дека никогаш не видел нешто слично на ова, тоа беше целосно исклучување од шемата“ - Вилијам (William)

Jindřich Bayer & Rick Simpson
„Јас само што завршив со телефонски повик со мојот уролог. Мојот сопруг се соочуваше со многу медицински проблеми по ракот на простата пред години. Тој беше испратен на биопсија пред околу 2 месеци, но поради проблеми во цевката од бубрегот кон мочниот меур тие не можеле да извршат комплетна биопсија. Сепак тие земале доволно ткиво за да видат дека ракот на простатата се вратил и сега имало канцерогени клетки на ѕидовите од неговиот мочен меур. Тие мораа да го третираат за други проблеми, пред да можат да се вратат и да продолжат со биопсијата поради други медицински проблеми. Со големи тешкотии, ова беше постигнато денес. Јас само што завршив со телефонски повик со лекарот и покрај тоа што имам проблеми со бубрезите поради зрачење и веројатно можам да изгубам бубрег, таа беше повеќе збунета од отсуството на клетките од ракот што таа ги детектираше 2 месеци претходно. Нема докази за ракот и таа едноставно не можеше тоа да го сфати. По првата биопсија, јас веднаш направив phoenix tears (масло). Ние двајцата имаме доста добра толеранција, па во рок од една недела до 10 дена јас го доведов до доза од 1 грам. Еден месец подоцна, ние немаме присуство на рак! Јас сум воодушевен иако јас никогаш не се сомневав во чудесната моќ на семоќната трева. И јас исто така имам автоимуна болест која е ретка (иста како актерот Харолд Рамис [Harold Ramis]). Јас се воодушевувам секојдневно дека сум во ремисија повеќе од 3 години, што претпоставувам дека е прилично невообичаено. Не знам зошто, но можеби мојата дневна консумација може да има исто така нешто во врска со ова. 2 од моите доктори се свесни за моите третмани и 100% ме поддржуваат. Па јас сум му благодарен на г-дин Симпсон! Ви благодариме за водењето на патот! Јас само сакав да го ви испратам моето сведоштво Вам затоа што сум толку многу благодарен. Јас ќе донирам за вашата кауза веднаш откако тој ќе се врати дома и ќе го сместам. Повторно ви се заблагодарувам од дното на моето срце! Со почит, DKS“

„Ја имам истата болест од која Харолд Рамис починал минатиот месец ... васкулитис. Јас го имав за повеќе од 15 години, но, всушност, беше конечно дијагностициран пред околу 4 години, кога симптомите беа толку ужасни што јас дури и не можев да одам. Јас сум сега во ремисија 3 години од оригиналниот третман со cytoxan (хемотерапија) и преднизон. Потоа на imuran за одржување. Сакав да ги стопирам сите лекови, бидејќи за мене, нивните несакани ефекти беа полоши од болеста. Мојот доктор рече не. Па, јас го направив тоа што секој друг тврдоглав, упорен човек би го направил... јас престанав да ги земам со моја лична дозвола!!! Хе хе. Стероидите сега се симнати до 2 мг на ден. Тие се тешки за откажување!!! Последната посета на лекар, бидејќи јас напредував толку добро, мојот лекар конечно ми ги пекина лековите коишто јас претходно ги прекинав (таа никогаш не знаеше дека јас ги прекинав пред години). Не знам, но јас сум во ремисија веќе 3 години.

Повеќето луѓе кои страдаат од оваа болест имаат толку многу проблеми цело време, но јас се чувствувам како нормална личност со само малку проблеми што болеста ги создаде на почетокот како невропатија во стапалата и дланките. Покрај тоа, јас сум добро. Вежбам секојдневно и трчам. Сè што знам е дека како секојдневен корисник на канабис, се чини дека сум многу среќна особа во споредба со толку многу други коишто ја имаат оваа болест и се на цели шаки одвратни апчиња за да го потиснат имуниот систем и да ја контролираат боелста. Единствената работа што ја знам со сигурност е дека канабисот ми помогна да се чувствувам како денес. Имам 100% поддршка од 2 од моите многу доктори, еден е мојот невролог!

Многу е лесно да го направите вашето сопствено РСО. Јас бев нервозна на почетокот па затоа се обидов да направам мала количина на почетокот. Излезе неверојатно па со тоа знаење, јас направив повеќе. Само го следев рецептот на Рик со мала помош од страна на пријател! Од неодамнешната објава што ја направив на Фејсбук (јас сум повеќе за оваа чудесна билка) имав бројни приватни пораки за успехот што моето семејство го постигна барајќи помош! Јас ќе започнам да им давам на моите здрави возрасни деца доза за одржување само за да им ја намалам шансата да фатат нешто катастрофално. Го љубам ова!!! Ти благодарам многу Г-дине Симпсон!!! Твојата посветеност кон секој е многу ценета од страна на оваа калифорниска девојка!!!“ - Дебра (Deborah)

„Мојот сопруг го направи програмот Phoenix Tears кога имаше рак на мочниот меур во 4 стадиум. Извештајот после операцијата (којшто тој немаше да го направи доколку ние имавме повеќе верба во програмот) покажа апсолутно отсуство на ракот. Не сакам да тврдам успех со Алцхајмер, но за рак апсолутно не постои подобра опција“ - Карен (Caren)

„Здраво повторно Рик!  Се надевам дека овој е-маил ќе ти дојде добро. Јас пишувам денес за да те прашам колку долго треба пациентот да остане на масло? Ние имаме пациент со огромен тумор. Тој започна на 15 март и исконсумира 40 грама до сега. Тој беше на 1,5 грам или повеќе/дневно од денот 2. Дали треба да се престане по Терапевтската доза од 60 грама? Парите се фактор за овој пациент. Тој не плати ништо за неговиот лек до сега. Нејзиниот Старател ги донираше првите 60 грама масло, но не може вечно да дава бесплатен лек. Благодарам за твојот придонес. Го ценам вашиот увид. Со почит, Џенет (Janet)“

„Драга Џенет, ти велиш дека тој бил на 1,5 грам или повеќе дневно од вториот ден. Маслото што го произведувам е толку јако што вообичаено на просечна личност потребни ѝ се 5 недели за да се достигне до точката кога тие ќе можат да консумираат 1 грам дневно. Може да има проблем со врстата што била употребена за производство на ова масло, врстите коноп може да варираат значително во своите лековити способности, па проблемот може да биде врстата. Обично до моментот кога пациентот има внесено 60 грама масло ракот е исчезнат. Но, доколку не е, јас би продолжил да им давам масло додека не исчезне. Времето коешто е потребно и количеството масло што е потребно може многу да варира од личност до личност. Сите ние сме различни и некои луѓе се исцелуваат многу побрзо отколку други. Обично луѓето кои биле тешко оштетени од страна на хемотерапијата и радијацијата имаат потреба од подолг третман и повеќе масло. Маслото треба да ги поправи сите оштетувања коишто овие така наречени „третмани“ ги оставиле зад себе. Мој совет е да се обидете да произведете масло од друга јака индика врста, но по секоја цена држете го на масло, тоа е единственото нешто што знам дека може да му го спаси животот. Најдобри желби, Рик Симпсон“

„Не сум сигурна дали ова е успех - Но, јас со сигурност сметам дека е! Само доколку некој се чуди зошто имам машки глас, тоа не е поради тоа што сум била пушач на цигари или нешто слично - јас просто никогаш не пушев, но бидејќи ми е отстранета тироидната жлезда. Јас имам 51 (и половина!) и го користам маслото од моите 20ти. Јас просто секогаш сметам дека е прекрасно за вапоризирање. Пред неколку години - започнав да имам проблеми со голтањето и моите лекари открија јазли на мојата тироида. Јазлите на мојата тироида заради кои јас морав да одам за тестирање за рак. Кога тие го прават тоа тие само ставаат огромна игла во твоето грло и стигнуваат до јазлите за да бидат тестирани. Тие не ти даваат ништо - никаков анестетик - поради локацијата. Па - направете го тоа неколку пати и видете дали може да седите мирно. Како и да е - откако бев прободена на 6тиот пат - и мојата тироида започна да станува толку голема, имав проблеми со голтање и дишење - ми ја отстранија тироидата. Со сиот рак во моето семејство - јас заклучив дека сум на чело на играта. Немам рак. Воопшто. Јас сум единствената во семејството што му избегав на ракот до сега. Јас земам масло од моите 20-ти. Јас го поминав скоро секој тест за рак што постои поради семејната историја - и ништо до сега благодарение на Бога! Ти направи ја математиката :-)“ - Џенет (Janet)

„Здраво Рик! Ејми (Amy) почина ова утро. Ејми престана да го користи маслото кога нејзините броеви започнаа да стануваат чудни. Ти рече нешто не мириса во ред - и лекарите ги зезнаа нејзините лабораториски резултати, а тие беа лоши. Ејми беше толку уморна (23 круга на зрачење, 3 или 4 хемотерапии). Таа едноставо се откажа. Јас не се шегувам. Таа помина низ толку многу пред нас, што таа чувствуваше дека времето ѝ заврши. Таа беше во право. Без маслото - беше крај. Недела претходно таа изгледаше толку добро - се колнам! Таа сакаше да премине на два грама дневно и навистина го направи тоа. Потоа оние проклети тестови стигнаа и таа беше готова. Ја молев да продолжи да го зема. Како се справуваш со ова? Јас сум уништена. Џенет (Janet)“

„Драга Џенет, знам како се чувствуваш, драга, ми се случи буквално истото кај неколкумина што беа под третман и тоа не е убаво чувство. Барем може да имаме чисто срце поради фактот што она што го правевме навистина помогна и ние не сме одговорни за причината на штетата. Често многу е тешко да не се навлезе во длабока поврзаност со оние што ги лекуваме и кога нешто вакво ќе се случи, секогаш ми доаѓа да ги задавам оние што се одговорни. Не ми е гајле колку многу тие идиотски доктори мислат за себе и за нивната професија, убиство е убиство и пред ова да заврши, јавноста ќе ги види какви што тие навистина се. Јас гледам на ова на овој начин Џенет, не можеме да спасиме секого, но она што ние го правиме, го олеснува страдањето на безброј луѓе. Значи сè што можеме да направиме е да продолжиме, додека не го доведеме овој свет во вистинска смисла. Ти си прекрасна жена со огромно срце и она што го правиш, значи толку многу за масите кои страдаат. Затоа пробај да се концентрираш на сето добро што го имаш направено и не се обвинувај за некомпетентноста на другите. Тоа се луѓето како нас кои ја правиме разликата и луѓето како нас кои ќе го променат светот, па те молам не дозволувај ништо да те разниша од патот по кој двајцата патуваме. Најдобри желби, Рик Симпсон“

„Јас ги споделив Phoenix Tears на Рик Симпсон на мојот Фејсбук ѕид многу пати... потоа една моја пријателка беше на смртна постела со Лимфома. Кога таа ги виде моите објави за маслото, таа веднаш започна да го зема маслото и сега е CANCER FREE! (ОСЛОБОДЕНА ОД РАКОТ!) Нејзините доктори се вчудоневидени тие ѝ рекоа дека таа има уште три месеци живот... ТИЕ НЕ БЕА ВО ПРАВО“ - Џејми (Jamie)

„Драг Г-дине Симпсон, јас имам пациент во САД кој неаодамна започна со Phoenix Tears. Тоа е легално во нашата држава. Тој е веќе месец на програмот, но бараше над грам дневно од втората недела. Дали повеќе од грам дневно е добро? Јас го превземав овој пациент бесплатно, и имам чувство дека тој ме изигрува малку. Тој сакаше грам дневно од втората седмица, а потоа сакаше два грама дневно - и ова е екстремно потентно. Јас се зашеметувам од четвртина грам. Ние користиме Буда (Buddha) - 100% индика со над 15% содржина на THC. Како се справувате со пациенти кои сакаат повеќе и повеќе? Ти благодарам, Џорџ (George)“

„Драг Докторе, јас го охрабрувам секој со сериозна состојба да започне со земање масло што е можно побрзо. Колку побрзо можат да го земат, толку побрзо тие можат да бидат излечени. Имам видено неколку луѓе како јадат целосна 60 грамска терапија во еден месец и го излечиле нивниот терминален канцер. Но, луѓето како нив се ретки и повеќе од веројатно е дека овој тип те измамува. Јас имав неколкумина кои го пробаа тоа со мене и јас им ставив крај. Не замерувам за администрирање масло на оние на кои им треба медицински, но јас нема да им го давам на измамници кои се надвор за да направат измама. Доколку чувствуваш дека овој тип се обидува да те прелаже само кажи му дека ќе мора самостојно да најде коноп за да го произведе лекот. Доколку е вистинит, тој ќе сака да се обиде да го направи токму тоа, а доколку не, тогаш веројатно никогаш повеќе нема да слушнеш за него. Ти немаш бесконечна залиха од ова масло и тоа треба да оди онаму каде што ќе направи најмногу добрина. Продолжи со добрата работа. Најдобри желби, Рик Симпсон“

„Јас третирам жена со ТЕРМИНАЛЕН рак, со РС коноповото масло и таа конечно се чувствува подобро. ТОА ФУНКЦИОНИРА!“ - voodootattooo

„Го правиме истото сега. 25% THC SKYWALKER OG, последното OG Kush масло мојот PSA (вид медицинско испитување) беше 160. По 100 грама денес тоа е 7.“ - Џини (Jimmy)

„Здраво Крис, Ажурирање... ракот исчезнува... таа доби повик од нејзиниот збунет онколог вчера изутрина. Вообичаено ние имаме состанок лице в лице, но тој ѝ се јави овој пат за да ја советува за резултатите за сите сканови направени пред неколку недели.
Рак на црниот дроб повеќе не е видлив. Ракот на бели дробови, еден рак на бели дробови е исчезнат, а другиот рак на бел дроб е значително редуциран. На дојка - тој не коментираше... Тој не спомна за дојката... Па, Мама му се јави назад за неколку прашања и за да закаже состанок за нас за да отиде и да разговара со него и за да ги споредат минатите и сегашните сканови. Јас се плашам таа беше малку шокирана кога докторот започна да зборува за нејзиниот црн дроб и исчезнувањето на ракот на бели дробови поради што таа заборави да праша за нејзиниот предел кај дојката.
Сите снимки беа за претходна проверка за нова хормонска терапија... но докторот рече таа повеќе не е кандидат за хормонската студија затоа што како пациент мора да има пораст во канцерогените области и сите нејзини области НЕ растат, туку умираат.
Ние сме над месечината со резултатите од маслото!!! Кога јас разговарав со Рик пред околу месец во врска со мојата мајка, тој сугерираше дека таа треба да започне со втората 90-дневна (канабис) терапија и затоа ние го планираме тоа на почетокот од септември. Во меѓувреме ние ќе ја ставиме на доза за одржување.
Воу! Таа знаеше од почетокот на третманот дека маслото функционираше врз нејзините тумори, таа ги чувствуваше како се намалуваат и исчезнуваат. Ние сите сме толку благодарни дека ме воведовте во вашата идеја за документирање и го споделивте овој третман. Јас сум дома вечерва доколку имате време да поразговараме. Засекогаш Благодарна, Синди (Cindy)“

„Здраво драга Кори (Corrie)... Само сакав да знаеш дека го дадов маслото кое го имав од мојата мајка за пријателка на пријател која има рак на дојка... Таа земаше околу месец и е во ремисија... Некои канцерогени клетки се мртви во туморот... И докторот беше вчудоневиден и позитивен и очигледно ако таа има подобри резултати следен пат таа ќе започне да прави нешто во врска со маслото. Јас сум толку многу среќна и благодарна на Бога што ми дозволи да бидам во можност да ја пренесам таа информација за канабисовото масло на оваа жена... :)) Па сакав мојата мајка да можеше да го зема маслото секој ден...“

„Здраво Рик, Имам добри вести. Мојата мајка повеќе не можеше да го издржи спознанието дека има рак во нејзината дојка, па таа отиде на операција. Сепак, таа изеде 30 гр од дозата и таа пиеше некои билни чаеви од еден човек кој има секакви врсти на медицински билки и таа ставаше облоги од тие билки исто така. Како и да е, кога докторите го извадија ракот, тој беше не повеќе од 7 мм голем и 100% од ткиво, само 1% беше активен и малиген и во фаза на умирање. 3 доктори гледаа на ова и тие рекоа дека тие никогаш не виделе нешто како тоа... Па, доколку таа издржеше 1 или две недели без операцијата, сè ќе беше во ред. Сега, таа секојдневно го зема маслото за 1 и пол грам и таа разбира сега дека операцијата била комплетно непотребна.
Сепак, таа е многу посмирена сега отколку порано, затоа што таа беше преплашена, па не можевме да ја разубедиме за операцијата... но сега сè е добро и билките и маслото го сторија своето исто така. Како и да е, глупавите доктори ѝ дадоа 23 радијациски терапии, но таа рече дека нема да ги направи и докторот рече меѓу редови дека таа е во право. Тоа е неверојатно колку далеку овие доктори одат. Секој вели здраво, Рик. Ти благодарам многу за препораката и пренесете му голема благодарност на Јиндрих уште еднаш.“ - Саса (Sasa)

„Рик... еден пријател самошто имаше отстранување на тумор на мозокот од неговата глава... тој има точки на неговите бели дробови... тие сакаат тој да оди на хемо и радијација... дали земањето масло е излишно за време на хемо и радијација? Глетката како тој изгледа по операцијата на мозокот е неверојатна, тој е 80% подобро отколку минатата недела со тоа нештото во неговата глава... Јас сакам да му кажам да не прави хемо и радијација и да започне со масло, но тоа не е моја одлука...“ - Шерон (Sharon)

-- Шерон, тоа може да ги зголеми неговите шанси за преживување. Но всушност, хемото само ќе предизвика тој да треба да јаде 120-180 г од маслото после тоа само за да ја поправи штетата. Секако, тоа е случај доколку го преживее труењето. Најдобри желби, ЈБ

„За сите Вас глупаци кои мислите дека Рик Симпсон е измамник, вие треба да знаете дека Мишел Алдрих (Michelle Aldrich) самошто го излечи нејзиниот рак на бели дробови во 3 стадиум со канабисово масло, обезбедено од страна на Valerie Corral и WAMM! Зошто медиумите и докторите не можат да започнат да зборуваат за вистината еднаш засекогаш?! Канабисот лекува рак, Боже!!! И неодговорните луѓе се оние кои се обидуваат да ја испомешаат оваа реалност, не луѓето како мене и Томи (Tommy) кои сакаат светот да ја знае вистината за канабисот и ракот.“ - Стивен (Steven)

Повеќе: Изјави од пациенти излечени од канцер со РСО! - 1 дел (стр. 52 - 55) извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“

* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/

No comments:

Post a Comment