Sunday, May 28, 2017

Информации за Лекувањето на Други Болести Кожни Состојби - 3 дел (извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“ стр. 86 - 88)

„Вчера започнав една жена на лекот. Ова е нејзиниот извештај од првиот ден. Едноставно неверојатно! Еве го мојот извештај од првиот ден:

http://phoenixtears.ca/ & http://donate.hempcures.work/
Се разбудив со егзема на мојата усна вчера изутрина и ставив малку масло на местото. Бодењето престана за околу 10 минути. Чувствителноста/болката беше исчезната за 30 минути. Отокот  беше намален за неколку часа. Плускавците на мојата усна се скоро двојно намалени денес - тоа нормално одзема 2 недели тие да се излечат. Дишење на пареата од маслото на мојата уста. Ја забележав болката којашто беше присутна во мојот десен синус неколку недели дека престана и мојот нос престана да работи. Кивнав само еднаш од вчера и забележав дека мојот замор не беше толку длабок како обично. Забележав дека се чувствувам релаксирано и дека анксиозниот крај беше исчезнат. Забележав намалена болка во телото во вечерните часови - Нормално јас имам толку многу болки во телото навечер поради кои не можам да седам мирно (нервот во глуждот и мускулната болка, колено/рамо/лакт/зглобовите од дланките/болка во палецот значително намалени).
Исто така, добивам многу нежен сјај со секоја доза. Немам никаква потешкотија работејќи или фокусирајќи се и нема да се двоумам да возам. Јас многу јасно размислувам дури иако јас заборавив да земам Citicoline ова утро. Јас ставам еквивалент од околу пола зрно масло на Craisen (вид колаче) и го земам на тој начин“

П. Здраво ЈБ! Сакав нешто да те прашам, се прашував дали РСО би помогнало за изгорениците на мојата мајка од радијација? Таа одлучи да оди понатаму со „конвенционалниот“ третман, и сега нејзините гради, во недостаток на други зборови, се заебани. Боли само да се гледа на тоа. Се сеќавам дека дали ти или Рик еднаш се изгоревте, претпоставувам додека сте подготвувале РСО, и покажавте слики од тоа како маслото функционира исто така на изгореници. Па, дали тоа би направило нешто добро за неа?
О. Здраво Енрике (Enrique), секако, намачкајте го маслото или мелемот од коноп на нејзините гради и грб. Секако таа треба да го јаде маслото и да се држи понастрана од докторите и сите други такви форми на непотрбно оштетување. ЈБ

„Мојата Мајка (72) имаше болна распукана кожа на повеќето од врвовите од нејзините прсти за околу 2 години до сега... многу болно. Докторот вели, „Да тоа доаѓа со возраста.“ Глупак!!! Измешавме многу мало количество од маслото со aquaphor... еден третман, преку ноќ... исчезнато! Нејзините болни пукнатини се исцелени и продолжија да се добри за повеќе од една недела до сега! НЕВЕРОЈАТНО!“ - Доли (Dolly)

„Го употребив маслото на свежа отворена рана од операција. Во септември 2012, имав отстрането тумори од Basal Cell Carcinoma на моето лице. Еден беше голем и беше тумор хранител што се распространуваше. Исто така, внатрешен тумор во мојот образ беше сецнат за биопсија. Кога дојдов дома и  ја открив раната, јас имав кратер во моето лице.
Првите 4 дена измешав Шеа путер и масло и го нанесов. Потоа јас се префрлив на чисто масло и не престанав. Кога отидов на мојот пост оперативен преглед, докторот којшто мислеше дека јас ќе имам пластична операција беше изненаден од моето исцелување. Јас одлучив да ѝ ја кажам вистината, дека јас не го користев препишаното, дека јас го излечив со Канабисово Масло. Таа имала слушнато за Rick Simpson & Phoenix Tears, таа не ме осудуваше, и рече да продолжам со добрата работа.
За еден месец, одам на мојата втора операција, план за акција за да се излечи оваа рана...
Канабисово Масло. Ќе му го кажам ли ова на хирургот? На мојот пост оперативен преглед! Во љубов и светлина.“ - Пети-Џо (Patti-Jo)
-- Пети, нема да има потреба од никаква операција ако ти продолжиш со маслото. Или продолжи со наредни 60 грама доколку е потребно, но држи се понастрана од операција или доктори, ако е воопшто можно. Тоа е тажен предуслов за успехот на третманот во многу случаи. ЈБ

„РСО ја направи мојата псоријаза речиси непостоечка. Внесував доза за одржување за три години до сега и мојата кожа е чиста, мојот ум е чист и јас никогаш не сум била поздрава.“ - Ерика (Erica)

„Имам видено некој што ми е близок како го користи маслото на Рик на лоша изгореница којашто би оставила одвартна лузна и за недела од нанесување на маслото таа беше исчезната и нема трага од лузна или дека таму било изгорено.“ - Џанис (Janice)

„Ние ја имаме нашата ќерка на маслото сега. Таа има псоријаза на двата нејзини лакти, подлактици, и едно колено. Направив слики на почетокот. До сега сувите лушпести области се исчезнати. Кожата е црвена, но мазна наместо поткрената и воспалена. Помалите области од надворешната страна целосно се исчистија. Ние сме убедени дека ова ќе функционира. Ние правиме слики секој втор ден или кога има значително подобрување. Сето ова за помалку од недела користејќи го маслото надворешно. Ви благодарам толку многу за покренувањето на свеста за овој лек што на крајот ќе излечи нации Рик и ЈБ. Јас споделувам објави секој ден и кажувам на секој кој ќе слуша. Тоа започнува да потонува.“ - Рон (Ron)

П. Дали овие мешавини функционираат за акни?
О. Џенифер (Jennifer), маслото функционира за „сите видови на состојби на кожата“. Тоа значи вклучително со акните. Најдобри желби, ЈБ

„(Јас дознав за маслото) пред 3 месеци пребарувајќи на интернет за лек за акни и rosacea. Тоа го исчисти местото инстантно! Додадов iso масло (rso направено со isopropyl alcohol) во кокосово масло за да го употребам на моето лице и врат еднаш дневно. Мојот сопруг вели дека јас изгледам 15 години помлада! Благодарам толку многу за споделување на оваа информација. Бог да ве благослови сите. Продолжете со добрата работа.“ - Тони (Toni)

„Функционира за поткожни влакна на лицето исто така. Го користев кај мојот 23 годишен син со успех по две нанесувања. ЕДНА ЉУБОВ.“ - Пети-Џо (Patii-Jo)

„Чарли оди. Нема потреба од лекови против болка. Тој стои исправено. Неговите чекори се прави и широки. Тој може да трча да скока и да игра. Неговиот брат е скоро 90 проценти излечен. Тоа не изгледаше на овој начин две години. Тој изеде банана, пица, половина сендвич, пржен ориз, јогурт и повеќе вчера. Тој НИКОГАШ не јадеше толку многу. (...)
Десното колено на Чарли, беше најлошо. Тоа е скоро 50 проценти подобро. Левото е речиси излечено комплетно со исклучок на фактот дека тој го чешаше претходната ноќ и го разрани повторно. Но ништо значајно... Најголемата промена е раната на неговиот врат и под неговите пазуви. Вратот е скоро излечен комплетно исто како и неговите пазуви.
Користам мала капка од маслото во неговата гастрономска туба пред капењата. Тоа исто така помогна со болката во коленото. Ако неговото колено боли, тој ја зема таа капка. Јас не додавам воопшто tylenol или ibuprofen. Тоа е доволно. Јас исто така го правам моето сопствено масло. Имам водена машина којашто ја филтрира водата и ја одвојува алкалната вода од киселата. Бидејќи киселата вода со кислород е добра за кожата и исто така е антибактериска, јас земам кисела вода и ја мешам со methocelullose за да направам маст.
Го додавам концентратот за да направам мелем којшто е како со конзистенција на вазелин. Јас нанесувам на неговите преливи од ова и го користам на неговите рани. ОВА само по себе прави неверојатна разлика со болката, чешањето, и лекувањето. Ќе ти испратам слики наскоро. Јас ги правев по секоја промена. Јас мислам дека маслото ќе трае за уште еден месец, но откако ова е прв пат што некогаш сум го направила ова, јас не сум сигурна. Јас сум воодушевена. Неговиот апетит никогаш не бил толку добар. Тој изеде повеќе храна вчера отколку што тој изеде во текот на цела година.“ - Триша (Trisha)

„Хеј Рик и пријатели, имам пријател кој имаше рана (околу 2 инчи до 4 инчи во дијаметар) на неговото лево рамо за одење на 4 години до сега, инфекција која чеша, без краста на страната, само чиста жива пукнатина, под површината можеше да се почувствува тврда грутка со големина на топче за безбол осетлива на допир.
Тој надворешно го нанесуваше маслото 8 пати за 7 месеци со околу 2 викенди за внатрешна употреба, исто така.
Разранетоста и грутката со лузна се исчезнати, отворената рана со лузна одозгора и мојот пријател се чувствува благословен што имаше шанса да го користи маслото.“ - Ребека (Rebecca)


* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/ 

No comments:

Post a Comment