Tuesday, May 16, 2017

Сведоштва на пациенти излечени од канцер со РСО! - 4 дел (стр. 62 - 65) извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“

http://donate.hempcures.work/
„Добро, Рик и Јиндрих, мојата напорна работа и посветеност на РСО конечно се исплатија. Јас го следев Рик и Phoenix tears од 2004 и јас бев инстантен верник во лековитите моќи на маслото. Јас ги распространувам овие информации и стоев зад нив 100% дури и кога луѓето ми се смееја и ме викаа луд. Јас сега излечив 3 луѓе од терминален рак и мојот најнеодамнешен пациент кому му должам многу заслуги за всушност поминувањето низ медицинскиот систем и одбивањето на сите нивни третмани и поседување на документација дека тој користел РСО за да го излечи својот рак... Двата негови бели дробови биле преполни со канцер и тие му дадоа 3 месеци живот кога тој беше првично дијагностициран... пред 5 месеци. Денес тој е официјално cancer free (целосно исчистен од ракот) и тој всушност накачи 12,25 кг (27 pounds). Лекарите за канцер се вчудоневидени поради неговото чудесно оздравување за само 5 месеци со едвај каква било помош од нивна страна и всушност зборуваат дека тој е поздрав отколку што тие се сега. ХА ха ха тој го јадеше маслото пред лекарите во болницата и носеше со себе списание Weed world со статија за Phoenix tears во него и го покажуваше на сите други пациенти и ја ширеше веста за РСО. Јас ќе имам копии од целата болничка документација наскоро дека РСО го излечило неговиот рак... напишано е директно на документацијата дека тој користел конопово масло како третман. Јас ќе составам приказна за него што е можно поскоро за да помогнам во ширењето на зборот колку што јас навистина можам. Јас исто така знам околу 25 други луѓе кои го виделе РСО како чудотворно функционира за многу различни болести и тие сега се посветени на сопственото лекување исто така... зборот е пуштен!!!! :) Во името на излечените и наскоро да има многу други во мојата област на кои би сакал да им речам БЛАГОДАРАМ момци за вашата континуирана тешка работа и посветеност за повторното откривање на овој лек... Вие дечки сте спасувачи на животи... Буквално!! МИР И ЉУБОВ од П.А.“ - Стив (Steve)

„Здраво, јас морам да ви кажам сторија за чудо коешто се случи вчера. Јас имам пријателка и нејзиното име е Шенон Обрајан (Shannon O’Brien). Таа е 17 годишен преживеан од рак на мозок. Таа имаше неоперативен тумор што растеше цела година до сега. Тој порасна до големина на речиси целиот нејзин мозок. Јас го споделив со неа Р.С.О. и вчера нејзините М.Р.И. резултати покажаа дека туморот се смалил до скоро половина. Таа го земаше од 14 февруари. Треба да разбереш дека ова беше Света Марија (Hail Mary). Јас сум толку благодарен дека мојата душа ја пронајде твојата сторија и јас бев во можност да ја пренесам понатаму.“ - Надин (Nadine)

„Мојот пријател беше тотално излечен од рак на дебелото црево, за само 4 недели од земањето на канабисовото масло. Лекарите си ги чешаат главите, тие не можат тоа да го сфатат. Овој човек требаше да помине радикална операција на 12 октомври, тој имаше 10% шанса да ја преживее операцијата. На 1 ноември неговите лекари му дадоа чиста сметка на здравјето. Ова се истите лекари кои му рекоа дека тој немаше да биде жив за да го дочека Божиќ. АЛЕЛУЈА. Славете го Господ што го ставил ова екстремно лековито растение на оваа земја, за да ги лекува сите кои имаат доволно верба за да го користат. ТОА ФУНКЦИОНИРА.“ - Шери (Sherrie)

„Дoбро, јас се чувствувам подобро. Бев на РСО околу 30 дена за рак на мозок и дијабетес. Шеќерот во мојата крв се намалува. Престанав со инсулин пред 2 дена бидејќи шеќерот во крвта се намалуваше премногу.“ - Џеф (Jeff)

„Тоа исто така го исчисти ракот на дојка во прв стадиум кај друга пријателка. Премина од тумор со големина на топче за голф до помал од гравче за време од две недели. 0,4 г два пати дневно, сурово масло. Друг пријател со рак на кожа го отстрани со површински раствор мачкан директно на кожата.
Кај мене јас се ослободив од инфекција и оток кај расипан заб, ги исчистив моите бели дробови по напад на астма, и отстранив две фанки места од мојата кожа коишто можеби не биле или можеби биле рак... никогаш не ги проверив и сега ги нема... упс. Без хемо, без радијација, без несакани последици, без проблем.“ - Брус (Bruce)

„Јас го користев маслото што сам го направив користејќи го видеото на Рик со инструкции и се излечив од Дифузивна Голема „Б“ клеточна лимфома од 4 стадиум (Stage 4 Diffuse Large “B” Cell Lymphoma), наводно „неизлечив“ фоликуларен рак за само 58 дена!! Од тогаш јас продолжив да го правам маслото самостојно за себе и за други и видов над 10 потврдени случаи на рак на Бели дробови, Дојки, Простата, Мозок, Дебело црево, Леукемија, Панкреас, пациентите се лекуваат самите користејќи темно-зелени масла!! Јас правам масло користејќи ги ДВЕТЕ, како листовите така и цветовите поради специјалните анти-инфламаторни (против воспалителни) состојки пронајдени САМО во зелените листови! Го изгубив целосно моето дебело црево во 1992. Имав „торбичка“ направена за моето тенко црево која работи како нормален водовод за 20 години, која требаше да ја износам пред 7 години! Според мојот гастроентеролог при PAMF; тој ја припишува тешката употреба на канабиноиди за здрава „торбичка“‚ во подобра состојба отколку пред 20 години денот кога прв пат била ставена‘. Тој ги слушна истите резултати од многу други пациенти кои употребуваат канабиноиди и сега го препорачува на неговите пациенти!“ - Крег (Craig)

„Воу Воу, Маслото на Рик Симпсон е НЕВЕРОЈАТНО!! Ти благодарам за споделувањето со светот на информацијата како да се подготви овој чудотворен лек за сè. Јас ја натерав мојата пријателка Кармен да го зема маслото кога таа беше дијагностицирана со ракот Хочкинов Лимфом (Hodgkin Lymphoma Cancer). Таа беше ОСЛОБОДЕНА ОД РАКОТ (CANCER FREE) година дена за сега!!! И мојата болест Адисон (Addison disease) е ИСЧЕЗНАТА без ниту една трага од неа и докторите не можат да објаснат како или зошто поради тоа што ова НИКОГАШ претходно не се случило. НО јас можам и јас УСПЕАВ!!! Канабисот ЛЕКУВА!!!“ - Ејми (Amy)

„Здраво, јас само помислив дека треба со вас да споделам малку добри вести. Пациентот со канцер за кој разговарав со вас претходно неодамна помина низ CAT скенирање. Таму нема присутни тумори!!! Имаше тумор на неговиот граден кош што беше со големина на топче за бејзбол. Тој и другите тумори се целосно исчезнати! Единственото нешто што преостана е малку ткиво од лузна. Тој и јас го славиме Бог за овој чудотворен лек. Канабисот, е неверојатно растение, подарок што ни е даден на сите нам од Бога. Ние треба сите да му бидеме благодарни на Рик Симпсон и жртвите што тој ги направи за да ги освести луѓето за тоа што ова Божјо растение може да направи. Пациентот се здоби повторно со 18,14 кг (40 pounds) што ги изгубил. Тој изгледа поздраво и подобро отколку што некогаш сум го видел. Јас сум 100% убеден и вистински верник дека Маслото на Рик Симпсон, кога е направено и употребувано правилно, може да излечи рак. Сега по 12 години од битката со оваа болест, овој пациент е ослободен од ракот. Ние можеме само да му ја дадеме нашата слава на Бога за ова.
Ти благодариме повторно Рик, за тоа што си постојан лик кој направи одредени многу големи пожртвувања за луѓето. За година до сега, јас го распространував низ светот она што РСО може да стори. Сега јас сум 100% убедена дека сè што беше речено во вашето видео е чиста вистина. Јас преземам друг пациент со друг рак во 4 стадиум и сум многу убеден дека тој ќе биде ослободен од ракот за помалку од година. Јас ќе продолжам да го распространувам низ светот за ова најдобро што можам. Јас исто така ќе помогнам на што е можно повеќе луѓе. Вистината ќе надвладее. Ви благодарам за сè што имате направено и сè уште правите. Искрено, Божицата на растењето (Grow Goddess)“

„Овој лек е реалност СЕГА. Тие ѝ рекоа на мама дека таа имаше рак на белите дробови во 4 стадиум минатиот декември. 14 месеци подоцна таа изгледа и се чувствува подобро отколку што таа изгледала со години! Ви благодарам за тоа што имате муда да се држите цврсто кон вашите уверувања.“ – ЦК

„Д-р Рондо (Rondeau) ми кажа пред Божиќ дека оваа црна дамка на мојот грб беше меланом. Јас отидов кај него откако таа почна да крвари. Јас се вратив дома и започнав да нанесувам масло од туфки на мојот грб и јас исто така започнав да го јадам маслото постојано. Требаше помалку од 2 недели и точката на мојот грб исчезна и јас продолжив да јадам околу 56,7 грама (2 ounces) од маслото. Едвај само трага на мојот грб и јас се чувствувам фантастично.
Филип (Philip) исто така имаше преглед по година и тој е ослободен од ракот над година дена. Па тие тоа го нарекуваат cancer free (исчистен рак). Тој нема потреба да посети лекар за најмалку 3 години. ТОЈ НЕ ЗЕМАШЕ ХЕМО НИТУ РАДИЈАЦИЈА, ТОЈ ЗЕДЕ ОКОЛУ 114 ГРАМА (4 OUNCES) ОД КАНАБИСОВОТО МАСЛО И ТОЈ СÈ УШТЕ ЈАДЕ МАЛКУ СКОРО СЕКОЈ ДЕН. НЕ МНОГУ ЛУЃЕ ГО ПОБЕДУВААТ РАКОТ НА ДЕБЕЛО ЦРЕВО. РИК Е НАШИОТ ХЕРОЈ.“ - Flute Wood

„Мојот дечко и јас неодамна си направивме наше сопствено масло и го понудивме на добар пријател којшто имаше меланом што лошо изгледа на неговото стопало. Ние му објаснивме како да го користи маслото и само вчера тој се јави да ја објасни својата изненаденост дека таа беше комплетно ИСЧЕЗНАТА! Со свежа нова кожа што расте одоздола.“ – Gwendolyn

„Тоа е само тешко за поверување од страна на луѓето коишто немале шанса да бидат едуцирани за лековитите моќи на канабисовото масло... Јас живеам во областа од кадешто Рик Симпсон потекнува, и ние сме ја гледале лековитата моќ 10 години. Тоа лекува рак, дијабет, мускулни нарушувања, забоболки, особено чудотворен лек за изгореници (треба да го видите тоа за да поверувате).
До сега нема нешто врз коешто не делува, доколку се зема правилно и регуларно. Особено е добро за рак на кожа, гадење, грчеви во стомакот, и за сè што ти треба. Добар целовечерен сон. Нема нешто што ослободува од стрес како канабисовото масло, и повеќето од нашите внатрешни проблеми се предизвикани од стрес. Па ете ти. Среќно на сите. Тоа навистина делува, треба само да имаш доверба во него. Поверувајте му на Бога и Рик Симпсон.“ - Тери (Terry)

„Сè што знам е дека бев спремен да одам, не можев повеќе да издржам, ја ставам мојата приказна тука, и мојот ангел се појави и ме спои со РСО маслото. Јас престанав да јадам, и со само неколку зрнца масло со големина на ориз, јас можев да ја почувствувам промената внатре во мене. Пред тоа мојот живот беше на кауч со лепенка за грење, чував долу пијалаци. Но следниот ден, јас бев станат, до фрижидерот, барав нешто за јадење, се истуширав. За некој тоа не е нешто значајно, додека не дојде времето кога не можеш да стоиш доволно долго под туш. Јас продолжив со маслото, се здебелив, започнав да живеам повторно, навистина ми се враќа животот. Само жалам што не знаев за ова пред да бидам опериран. 56, бела женска жртва на ракот на дојка Кетлин (Kathleen)“

„Мајката на мојот пријател имаше рак на дојка 3 пати. Таа користеше марихуана регуларно, но нејзиниот доктор ѝ рече да не ја користи кога поминува низ хемотерапија. Таа го послуша нејзиниот лекар и ја прекина употребата на марихуана, но нејзината состојба не се подобри. Третиот пат тој се врати и таа го игнорираше докторот и користеше марихуана за време на нејзините третмани и продолжи да го користи маслото на Рик Симпсон и колачи со канабис (edibles). Таа е cancer free 5 години до сега и нема никакви знаци дека ракот се враќа!“ - Двејн (Duane)

* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/

No comments:

Post a Comment