Tuesday, May 30, 2017

Информации за Лекувањето на Други Болести Кожни Состојби - 4 дел (извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“ стр. 88 - 91)

http://phoenixtears.ca/ & http://donate.hempcures.work/
„Вчера го исеков прстот на блендер на работа. Во 3 наутро се разбудив со пулсирачки прст на кој пробав мраз, peroxide, neosporine. Ништо не помогна. Понатаму пулсираше. Тогаш се сеќавам слушав дека маслото би помогнало за клеточната регенерација и ќе ги стопира болките и излечи лузните и проблемите со кожата па зашто да не се испроба. Па земав капка и го распространив наоколу целиот врв од мојот прст. За 1 минута болката беше 80% исчезната. За 30 мин. јас бев во можност да го свиткам мојот прст со само малку мачнина но не и вистинска болка. Јас сум продадена. 12 часа подоцна јас повторно нанесов и немам болка оттогаш.“ – Ребека

„Хеј Рик, би сакал да го задржам моето име во доверливост ако се случи ова да го постираш (за што не замерувам). Мојата девојка имаше навистина сурово воспитување и прибегна кон сечење на нејзините зглобови кога стануваше депресивна, овој проблем е години и години зад нас но некои прилично одвартни лузни на нејзиниот зглоб сè уште се останати. Тие се екстремно видливи и се набабрени сосема доста, тоа е првото нешто што многу луѓе го забележуваат кога прв пат ја среќаваат, таа не би сакала ништо повеќе отколку да се ослободи од нив.
Па моето прашање е дали маслото би помогнало да се ослободи од лузните? Или барем да ги направи помалку видливи? Го љубам она што го правиш и би сакал да знам за маслото кога мојата девојка се разболе од рак, ти си херој за сите животи што си помогнал да се спасат!“
-- Драг XXX, започни да го нанесуваш маслото надворешно на лузните, тие најверојатно ќе исчезнат за неколку недели или месеци. Јас исто така би ја започнал на маслото, исто така, тоа ќе помогне со PTSD од сите оние сеќавања за она низ коешто таа поминала, тоа исто така ќе го подобри квалитетот на нејзиниот сон. Сликај фотографии или видеа ако не ти пречи, лузната навистина ќе исчезне - или целосно или тие ќе бидат едвај видливи. Најдобри желби, Јиндрих Бајер
 
„Хеј Ренд (Rand), јас го имам истиот проблем со рани на нозете. Прво поради тоа што бев пре-диајбетик. Но јас дознав дека сум високо осетлива на убоди од инсекти и комарци. Ставив масло на нив и ставив фластер за преспивање и убодите се излечени.“ - Мишел (Michelle)
-- Што маслото може да направи за убоди од комарци или крлежи е едноставно зачудувачко. Дај му шанса и ќе видиш зошто ние велиме дека никој не треба да го напушти својот дом освен ако го имаат маслото на нив. Маслото има толку многу употреби дека неодговорно е да се обиде да се живее без него. ЈБ

„Јадете го маслото... Го имам земано маслото два месеци, мојата псоријаза скоро 80% чиста, и јас не треба да користам никаков лек воопшто... И го оттргна мојот артритис исто така...“ - Џулијана (Giuliana)

„Ја користев канабис маслиново-масло мешавината и за недела мојата псоријаза започна за се чисти. Тажно јас само имав малку и немав доволно за да го земам повеќе истовремено внатрешно и надворешно. НАБЉУДУВАЈТЕ, јас дури и немав вистинско РСО, туку канабисово масло направено на маслиново масло.“ – Teemu
-- Да се надеваме ти ќе земеш малку повеќе масло наскоро, Teemu. Најдобро е да се употребува површински за да се контролираат симптомите и исто така да се јаде маслото, ти сакаш да ја отстраниш причината на проблемот, исто така. Најдобри желби, ЈБ

„Тоа функционира добро на убоди од комарци и забоболки исто така. Мојата ќерка беше касната, не се шегувам, најмалку 50 пати од комарци за 15 минути со OFF! Длабока шума спреј против бубачки нанесен. Пробав со лушпа од банана, дезодоранс, алое вера, dermaplast и hydro-cortisone. Ништо од тоа не го намали отокот (таа е алергична на убоди од комарци тие отекуваат лошо) ниту ѝ обезбеди олеснување. Во очај јас ја изгребав смолата од вепорајзер, го измешав тоа со само малку кокосово масло за да се разнесе полесно и ги намачкав нејзините нозе надолу со тоа. За околу половина час целиот оток беше намален и додека таа сè уште имаше црвени точки кадешто беа убодите тие не ѝ пречеа јас избегнав да ѝ дадам Benedryl.
Имав струп што се создаваше во мојата уста и јас ја спакував смолата од вепорајзерот околу засегнатиот заб и повторно за околу половина час отокот се намали и јас бев во можност да го излечам, нема проблеми со него оттогаш. Јас го мачкав два дена сепак за да бидам сигурен. Сега можам да кажам дека пакувањето на смолата (ако имате Vapir No2 внатре во конусот кадешто ја менувате мрежичката се собира речиси чист хаш, концентриран исто така.) околу мојот заб јас се надував неверојатно многу, веројатно повеќе отколку што некогаш сум бил во мојот живот.
Јас дури и му пишав на мојот сопруг од дневната соба за да го замолам за помош да ме одведе до спалната. Лековите за под јазик иако функционираат подобро, што е причина зошто на брза помош доколку тие се сомневаат во срцев удар тие прскаат нитро под твојот јазик. Сè е во ред сега иако, јас не умрев од предозирање, јас не се разбудив со ужасен мамурлак и најдобро од сè... Јас не морав да земам големи количества на Tylenol или Advil и да направам дури и повеќе штета во мојот стомак и црн дроб.
Знам дека восокот не е најефективниот начин и јас дури и не бев сигурна дали тоа ќе профункционира но тоа беше она со кое јас морав да работам поради тоа што јас живеам во нелегална држава. Дојдов до заклучок дека тоа не може да наштети исто така. Не можам да дочекам да живеам во држава каде што јас можам слободно да го одгледувам мојот сопствен почетен материјал од највисок можен квалитет, да го правам моето сопствено масло и да се излечам себе си и целото мое семејство... вклучувајќи ја и мојата скоро 2 годишна ќерка којашто поминуваше низ пекол минатата година бидејќи никој не може да открие што не е во ред со неа.
Тие мислат дека сега таа има нарушување со протеините но тоа е само друго нешто коешто тие го фрлаат наоколу бидејќи тие немаат појма што всушност не е во ред. Нејзиното доведување на масло може едноставно да ѝ го спаси животот.
Додека јас би сакала да имам точна дијагноза за да знам што јас третирам но крајната линија е што само сакам моето бебе да се чувствува подобро и ако тоа значи побивање на конвенционалното општество тогаш тоа е она што јас ќе го сторам.“ - Сара (Sara)

„Ти благодарам не е доволно за она што го имаш направено. Седам тука со масло на мојот отровен бршлен. ЈАС НИКОГАШ не би пробала без тебе. Тоа траеше над 2 месеци допирајќи скоро 100% од моето тело минатата година бидејќи некој започна пожар па јас сега ќе го добијам секаде и полошо тие велат бидејќи ние не изградуваме имунитет за ова.
Пред еден ден тоа се појави. Па, маслото минатата ноќ, не го прекина чешањето воопшто. Како и да е гледам дека лекува лузни секојдневно па јас имам верба. Ова утро, 24 часа по првата апликација гледам дека помогна и ја лекува мојата повредена кожа од моето гребнување. Па со малку цинк оксид нанесено врз моето масло јас верувам дека јас можеби самошто ја најдов првата помош за отровен бршлен.
Јас всушност не можам да дочекам до следната сезона за да видам дали можеби маслото лекува до поправка на овој проблем за живот. Ќе ве известам. Не би било ли тоа одлично? Ви благодарам за сè што вие правите.“ – Ребека (Rebecca)
-- Маслото може да го поправи тоа, исто така. Тоа е лек или контрола за сите медицински проблеми. Колку побрзо тоа е нанесено толку побрзо тоа ќе го поправи она што треба да биде поправено, тоа е сè што постои за тоа. ЈБ

„Сакам луѓето да знаат дека РСО исчисти огромен плускавец што мојот сопруг го доби на неговата петица додека лежеше во кревет толку долго од тоа што беше многу болен. Јас го ставив маслото на тоа и за недела тој беше исчезнат. Бев целосно исплашена дека тоа ќе се развиеше во нешто многу посериозно. Тоа ја покриваше целата негова петица. Ти благодарам Рик Симпсон за сè што правиш.“ - Сузан (Susan)

„Како механичар го користев маслото на некои доста лоши исеченици и ти си 100% во право... Тоа ја лекува кожата многу побрзо отколку што и да е друго.“ - Кори (Cory)

„Го излечив моето HPV за две недели со само три надворешни нанесувања.“ - Мајлс (Miles)

„Јас сум во процес во моментов на лекување грозна тртка којашто се врати. Секое утро јас нанесувам дарежливо количество директно на тртката потоа го покривам со фластерче. За 3 недели јас можам визуелно да согледам дека тртката се смалува. Тоа ФУНКЦИОНИРА. Јас исто така јадам малку секој ден... каква разлика во енергетското ниво. МЕДИЦИНСКО БЛАЖЕНСТВО ПРЕКУ КАНАБИС!!!!!!!“ - Бо (Beau)

„Јас го признавам тоа... Јас сум несмасна... Имам лоша навика да ги ставам запците од вилушката во моето стапало. РСО директно на местото, покриено со фластерче, болката исчезната за секунди, излечено во 3 дена.“ - Хедер (Heather)

„Имам видено многу помалку потентна балсам верзија на маслото како уништува псоријаза за денови, намалува отечени јајници првиот ден од циклусот за 20 минути, и како превенира лузни и болка кога е нанесено веднаш на помали изгореници. Навистина ме тера да се запрашувам што маслото може да направи...“ - Берес (Beres)

„Имав еден од најлошите случаи на атлетско стапало кога имав 10, посакувам да го имав маслото. Но го имам сега. Сè е добро 47 години подоцна. Лекува речиси сè.“ - Доналд (Donald)


„Мојата снаа пржеше свински кременадли во длабок зејтин и практично ги потопи нејзините прсти во жешкото масло што врие до првиот зглоб и тие станаа бели како зготвено пилешко. Ние ставивме РСО на нив и болката исчезна за околу минута, таа ги покриваше 2 пати дневно со РСО. Тие се излечија многу брзо за само неколку дена и немаше загуба на кожа или лузни воопшто. Тоа е неверојатно дека ние сега имаме малку во кујнскиот фрижидер па ако некој се изгори (особено децата) ние ќе нанесеме РСО веднаш, нема потреба да се чувствува таков вид на болка кога имаме природно растение за кое ние ќе се погрижиме.“ - Дебра (Debra)

„Имав мала серија на грутки на мојот лакт, ги третирав со маслото... Недела подоцна мојот лакт е мазен и нема испакнатини... Мислам дека тие беа чиреви но поради тоа што јас не верувам во лекарите не можам да ти кажам со сигурност.“ - Карла (Carla)
-- Без разлика што не е во ред со твојата кожа, едноставно нанеси го маслото, покриј го со фластерче и повторно нанеси го маслото секој ден или на два или кога фластерчето ќе отпадне. Изгореници, чиреви, егзема, псоријаза -- маслото не се грижи што е тоа и ќе го поправи, само дајте му време и масло. ЈБ

„Мој пријател имаше циста на неговото лице и по земањето на маслото за неколку дена тоа беше исчезнато.  И тој го внесуваше не го користеше надворешно.“ - Џонатан (Jonathan)

„Не сум пациент со рак туку јас имам инфекција на мојата пета којашто не одговараше на третмани. Јас дури имав стручно лице за рани да работи на тоа... тој успеа да ја стопира инфекцијата од ширење но тоа сè уште не се исцелуваше. Намачкав масло на местото и за ЕДЕН ден црвенилото беше намалено. Вториот ден и црвенилото го нема. Третиот ден и инфекцијата изгледа како кожа повторно! Чудотворно лековито масло!“ - Тами (Tammie)

„Јас работев за компанија за базени и спа... Јас имам светол тен, надвор цел ден. Имав некои луди дамки што се појавија на моето лице, главата и рамото коешто беше постојано надвор од прозорецот на возачкото седиште. Маслото ги исчисти тие места веднаш во рок од неколку недели! Јас сега внесувам 5 грама чисто THC секој ден за да помогне во борбата со секоја болест и за да го одржи мојот имун систем јак. Патем ниту една вакцина за грип кога и да е! Немав грип откако бев дете.“ - Џеј (Jay)

„Ги знам момците тука секогаш велат користи чисто РСО, и јас сум навистина голем фан на таа работа. Сепак јас само сакам да им дадам во знаење на луѓето дека мешавина од кокосово масло направена со шеќерни листови, целосно го замени neosporin за нас, јас не морав да ја купувам таа работа за 2 години. Тоа функционира подобро и побрзо, и јас можам да го размачкам тоа низ целите раце и лицето на луѓето и не треба да се грижам за нив да не се разболат ако тие случајно го изедат.“ - Тина (Tina)
-- Тина, ништо не функционира подобро и побрзо отколку чисто РСО но јас знам што ти се обидуваш да кажеш. Секако дека помалку потентните форми на лекот канабис може исто така да прават чуда. Проблемот е дека успехот не е толку проверен како со неразреденото најпотентно РСО.
Козметиката со канабис ќе ги замени повеќето од моментално достапните козметички производи наскоро, имено откако жените ќе откријат што маслото може да направи за нивната убавина. Маслото од конопово семе, кокосово масло и шеа путер се мои омилени носители но може да се употреби што и да е популарно локално каде што живеете и додадете масло во тоа. 20-30% РСО во кремите прави чуда но 0,01-1% може исто така да биде од голема корист за помалку сериозни состојби и секојдневно одржување. ЈБ

„Мојата девојка е високо алергична на убоди од комарци и изминатата ноќ таа имаше еден на нејзиниот храм... тоа беше огромно, како и да е јас сугерирав да земеме фластер и да ставиме на убодот РСО коешто го направивме од листови од канабиц. Ова утро кога се разбудивме бапката целосно беше исчезната.“
-- Ти благодарам, Џими (Jimmy). Сигурен сум ова парче информација ќе помогне на многу луѓе. Сезоната на комарци е тука. И маслото функционира како средство за заштита од инсекти, исто така, дајте му шанса. Секогаш е подобро да се превенираат проблемите од случување дури иако толку е лесно да се поправат со маслото. Маслото може да биде користено надворешно на сè што чеша, е изгорено или боли. Колку побрзо го нанесеш маслото толку побрзо проблемите можат да исчезнат. Запомни го тоа. ЈБ

П. Колку долго може маслото да трае? Засекогаш? Што е најдоброто за скалидање, фрижидер, замрзнувач, шпајз? Благодарам.
О. Во шприц и ако е чувано во темно ладно место маслото ќе трае со години, особено ако успеете да го заштитите маслото од посетители и семејството, имено жените, бидејќи тие се чини дека сакаат да го внесуваат маслото дури и повеќе од мажите.
Во моментот кога жените во твоето семејство ќе дознаат за подмладувачките ефекти на маслото и што тоа прави со брчките, ти нема да треба да се грижиш за тоа колку долго маслото ќе трае, тоа секогаш ќе биде изедено или употребено надворешно многу брзо. Ако сакате да ја зачувате вашата залиха од маслото, не им кажувајте на жените дека козметиката со 20-30% од маслото ќе направи чуда за нивниот тен и ќе направи да изгледаат толку млади колку што е физички возможно, во спротивно тие едноставно ќе ви го одземат без оглед на тоа што ќе се обидеш да кажеш или направиш и ти нема да треба да се грижиш за тоа колку долго ќе трае маслото.
Ова не е (наменето како) сексистички коментар, јас само информирам за тоа што сум го видел дека се случило многу пати, тоа е само набљудување и обидот да се привлече вниманието на она што маслото може да направи за вашиот тен, без оглед на полот. ЈБ

„Ако жените знаеле дека тоа го одвраќа процесот на стареење и ја поправа оштетената кожа (како во случајот на ова лице) поддршката на легализацијата на канабисот би отишла низ покрив! Целата економија напредуваше поради супресијата на овој неверојатен природен лек и ние сите ќе ја гледаме како се распаѓа заедно како што повеќе и повеќе луѓе се информираат и едноставно започнуваат да се лекуваат.“ – Гил (Gil)

П. Дали ти го нанесуваш на твоето лице за третман против брчки или го земаш орално или двете? - Тони (Toni)
О. Двете за најдобри резултати, но само надворешната апликација може да направи многу, исто така. ЈБ

„Дали јас прочитав брчки? Тоа помага за БРЧКИ? :О“ - Марги (Margie)


СПОДЕЛЕТЕ ГО ТЕКСТОВ!!! Спасете нечиј живот...
- - -
A simple act of kindness and caring creates an endless Ripple that comes back to you!!!
- - -
Едноставниот чин на добрина и грижа создава бесконечен бран кој повторно се враќа кај тебе!!



* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/ 

No comments:

Post a Comment