Wednesday, March 6, 2019

Од искуствата на пациентите: Лошата исхрана, некористење квалитетно канабисово масло и стресот се причина за канцер!

Од искуствата на пациентите: „Лошата исхрана, некористење квалитетно масло и нервозите се причина за појава на канцерот и за враќање на болеста“ - вели тој. Нашиов пријател со принципот на „обиди и грешки“, со пробување на разни видови на диети и алтернативни совети, самиот дошол до одредени заклучоци


Тој тврди дека Витаминот Ц е пресуден, но од органско потекло, не оној синтетичкиот! „Моника ова е 100 % точно. Значи лоша прехрана и нервозите се причина за канцери, ова ти го говорам од лично искуство. Значи, кога ќе почнеш да заболуваш од канцер, симптомите се следни: лош метаболизам, а тоа значи лошо варење и постојана глад, експлозии во желудник, изметот менува боја, па потоа и менува состојба, па престанува да мириса... Сите овие 3 работи се случуваат кај човек со канцер. Она што јас мислам е добитна комбинација, е домашно масло од индика канабис, Катодна (Кетогена) диета и премногу Ц витамин“ - вели нашиот пријател.


Според него, во принцип човек кој одбегнува стресни ситуации, не се нервира, живее здраво и размислува здраво - многу се мали шансите да заболи од канцер: „На утро чај од глуварче и во суштина според мене тоа е решението! Според моето искуство, јас мислам дека проблемот прво настанува во метаболизмот, па подоцна прави некакви мутации кај клетлите. Значи не може од канцер да заболи човек кој е по природа стабилен, се храни здраво и со многу масти. Најисправна храна за канцер е прехрана со природни масти, а тоа е таа катодна диета. Значи јас еден период користев многу масло, но се ослонував на зеленчук и овошје и свежа храна која е без масти. Бев екстра, но не оздравев! И повторно ми се врати болеста...“ - објаснува тој.


За жал неговата моментална финансиска ситуација не му дозволува да користи поквалитетен екстракт, со повеќе ТХЦ... „Сега користам многу лошо масло од канабис. Но, со сменет начин на исхрана, јас се чувствувам солидно. Затоа мислам дека храната е пресудна. Она што е исто од суштинско значење е Ц Витаминот во големи количества! Секогаш кога го користев чувствував подобрување. Кога и да престанам, ми се случува да ми испука кожата на рацете, како земја која не видела вода 3 години“ - објаснува овој паталец... 


Според мене причини за канцер, да сумираме се:
Лоша храна, лош начин на сфаќање на нештата (токсичниот начин на размислување) и електрониката која постојано зарачи во наша близина и има негативен ефект врз нас“ - вели тој.

Решение:
  1. Квалитетно канабисово масло (домашно изработено);
  2. Природна храна со многу масти;
  3. Органски Ц витамин;
  4. Куркума;
  5. Црно семе и понатаму ме мрзи да набројувам :) 
Земај ја изјвата, само сега за сега те молам ради семејство, не со мое вистинско име, а кога ќе оздравам, официјално ќе ти излезам здравје и во студио во живо, позз“ - заклучува тој.


Уредник и новинар: MoniQue Konopova
Од личната комуникација со пациентите

ЧИТАЈ ПОВЕЌЕ:




2 comments: