Thursday, June 8, 2017

Животни - Сведоштва - 1 дел (извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“ стр. 111 - 113)

Jindřich Bayerwww.hempcures.work
Канабисот е лек за сите, па дури и за домашните миленици!

„Го третирав туморот кај моето куче на неговото уво со РСО... Тој беше ОГРОМЕН и сега е ИСЧЕЗНАТ!!!!“ - Андреа (Andrea)

„Моето куче има остерсаркома (рак на коските). Му ја ампутиравме ногата пред една недела, и тој треба да почне со хемотерапија за една недела. Со неговиот канцер, тој обично се шири до белите дробови, 95% од кучињата умираат од рак на бели дробови за една година. Ако тоа беше твое куче дали би започнал со маслото сега и сè уште да прави хемо, или без хемо и само масло? За луѓе вие започнувате со зрно ориз, со 32 кг куче, дали би започнале со третина од тоа два пати дневно? Благодарам што го прочитавте ова и јас со нетрпение чекам одговор.“ - Еда (Eda)

„Еда, маслото го спаси нашето скапоцено куче Софи (Sophie). Таа умираше. Дај му масло на твоето куче што поскоро... Хемотерапијата ќе ја убие. Се молиме за тебе...“ - Брустер (Brewster)

„Јас само добив едни навистина одлични вести за кучето на мојата пријателка коишто јас едноставно морав да ги споделам! Пред неколку месеци, нејзиниот питбул Максимус имаше тумор во внатрешноста од едната од нејзините задни нозе којшто растеше надвор од контрола. Ветеринарот ѝ кажа на мојата пријателка дека таа мора да плати над 3 илјади долари за да му ја ампутираат ногата, инаку тој би се проширил и тој би умрел за една година. Ова беше скоро пред 4 месеци. Тогаш, кога јас го видов статусот за неговата планирана операција, јас ѝ напишав порака и ѝ сугерирав да го храни со Канабисово масло наместо тоа. Таа сфатила дека треба да му даде шанса на природниот третман пред да направи нешто драстично и неповратно како ампутација. За нејзина среќа (и на Максимус [Maximus]), таа веќе имаше Канабис картичка поради тоа што таа живее во Калифорнија. Па, таа отиде во продавница за канабис и зема малку. Таа го хранеше со 1 капка од маслото со големина колку зрно грашок, два пати дневно со неговите оброци. Веднаш потоа таа рече дека тој бил во помалку болка и се чувствувал многу поудобно. Плус, неговите навики во исхраната се вратија повторно во нормала. По неколку недели тој можеше дури и да трча без да куца, па таа ја откажа неговата операција и заглави со природниот третман. Таа само се врати дома од преглед кај ветеринарот денес, и откри дека неговиот тумор е ЦЕЛОСНО ИСЧЕЗНАТ. Ниту трага од туморот не е оставена. Ветеринарот беше навистина шокиран кога таа му рече како таа го излечила.

За ваша информација: Ова е третото куче за кое знам дека било спасено од Канабисово масло. Јас исто така знам доста луѓе кои биле спасени исто така. Ако ти ПОНАТАМУ мислиш дека Канабисот не лекува рак, тогаш ти не си внимавал. Ја знаев вистината со години сега, и јас никогаш не најдов никој, животно или човек, кај коишто Канабисовото масло не успеало да спаси.“ - Лара (Lara)

„Lymphoma T клеточен CLCT-1 рак кај некое дете е ИСЧЕЗНАТ! Ние ќе одиме на ветеринар само за да тестираме на секои три недели за целосна крвна слика за да се измерат нивоата на калциум и FNA (вид на медицинско испитување) за да се мониторираат црвените-белите крвни зрнца за канцер т-клетките. Таа повеќе нема потреба од препишани лекови но ние ќе ја држиме на Маслото на Рик Симпсон коешто го излечило ракот секој ден до крајот од нејзиниот живот. Ние сме Благодарно Семејство.“ - Некое дете има потреба од Чудо

„Воодушевувачка приказна! Јас правам и земам РСО за одржување на здравјето затоа што моето семејство имаше многу рак. Јас започнав да им го давам тоа на моите кучиња исто така бидејќи обете имаат мали тумори и мојот Шетландски овчар има Дискоиден Лупус (Discoid Lupus), форма на кучешки лупус. Тоа е неверојатно! За неколку недели еден од туморите на кучето се има намалено до 70% и другото куче со лупус се справува неверојатно! За прв пат по толку години нејзиниот црвен, отечен, и болен нос се лекува! Јас се обидов со препишани лекови, стероиди, диета и ништо не помогна. РСО-то го лекува лупусот кај моето куче, јас знам дека тоа може да помогне на луѓе исто така!“ - Ешли (Ashley)

„Мојата мачка доби 1/4 - 1/3 со големина на зрно ориз 2-3 пати дневно за да се третира и прекине неговото хронично воспаление UTI кога повеќе серии на течности, антибиотици, и лекови не можеа, исто така го ставивме на сурова диета и тоа не се појави повторно кај него. Секако за рак вие би употребиле повисока доза. Генерално јас се обидувам да ја најдам дозата којашто не се чини дека драстично влијае врз нив премногу - тоа нема да ги повреди никогаш но сопственикот би забележал поспаност, инконтиненција, веројатно и малку пијаност. Секако кај ракот вие не се грижите - само терајте ги нагоре колку што можете побрзо до повисоки дози постепено.

Ова е за „одржување“ - на пример моето куче коешто имаше отстрането едно око од глауком (и се справува ОДЛИЧНО) има ризик дека нејзиното друго око ќе добие глауком па јас ја дозирам најмалку два пати дневно со малку масло и имам најдено добра доза којашто не предизвикува инконтиненција итн. но таа сè уште го зема нејзиното масло. Јас ѝ давав повеќе пред окото да го зафатеше болка. Јас навистина се чувствувам како маслото да ѝ помогнало повеќе отколку конвенционалните лекови за болки после операцијата исто така - 1-виот ден или 2-риот таа имаше 1-2 дози од ветеринарните rx’d лекови за болка тогаш јас преминав само на РСО, од денот по операцијата таа веќе сакаше да игра со топка повторно и беше и е среќна девојка. Клои (Chloe) всушност ќе го лиже РСО-то од мојот прст - за разлика од мојата мачка, која го мрази. ХАХАХА (...)

Јас не наоѓам дека РСО предизвикува анксиозност кај животните - лесна сензитивност може да биде забележана со поголеми дози. 

Јас дури и користев РСО кај мојата феретка (вид цицач) - тој беше многу стар и еден ден се разбуди и тој наеднаш беше многу слаб, можеби тој имаше мозочен удар. Јас му дадов малечки дози од РСО во текот на денот само за да го одржам во сон - таа вечер тој се чинеше да се буди - ја тресеше главата и се однесуваше како моите кучиња кога тие јадат канабис, јас само го оставив да спие сфатив дека што и да сака да прави неговото тело барем тој не е во болка или страдање - јас имав половична идеја дека тој ќе се разбуди ок - за жал тој почина, но неговиот квалитет на живот до тој последен ден беше одличен па јас чувствувам дека РСО му даде најдобар можен последен ден. Јас знам дека тој не беше во болка и тој спиеше многу мирно и јас знам тоа не беше премногу РСО поради тоа што тој беше дозиран наутро и во раните попладневни часови потоа ништо и јас го проверив многу доцна таа вечер тој само спиеше - тој можеше да се разбуди но тој само сакаше да спие.“

Витни (Whitney) -- Најдобар квалитет на животот сè до крајот, тоа е она што е исто така важно во голема мера кога маслото е вклучено. Ти благодарам, ЈБ

„Вчера Клои (Chloe), мојата 8 годишна прскана женка Heeler fox terrier беше дијагностицирана со глауком во едното око. Притисокот беше многу висок во нејзиното 1 око и таа може да биде слепа на него перманентно. Ние направивме итен третман со IV течности и манитол (mannitol) и таа е на неколку лекови. Притисокот се намали малку но не многу, и таа не ужива во прилагодувањето на животот наполу слепа во моментов. Сакам да ја третирам со РСО како што е неверојатно за мојот дечко и мојата сопствена болка и јас навистина верувам во маслото и приказните што луѓето ги кажуваат тука се неверојатни. Јас не сакам Клои да заврши со добивање на глауком на другото око и јас сакам да излечам сè што можам во заболеното око. Разбирам дека на многу миленици им е помогнато со маслото и јас би бил толку среќен ако Клои може да го опорави својот вид или дури малку вид во заболеното око. Ви благодариме за каква било помош или совет!“ - Витни (Whitney)

-- Витни, едноставно стави ја на масло. Некои масла се подобри за глауком отколку други. Најлесниот начин за да се дознае за колку ефикасно тоа може да биде е да се земе доза и да се видат сопствените очи наутро. Ако тие се чисти, побарајте друга врста или комбинација на врсти, ако имате многу нешта да исчистите на нив, тоа е најверојатно добра врста за намалување на интраокуларниот притисок. Најдобри желби, ЈБ

„Ти благодарам ЈБ! Вчера јас мислев дека ние правевме доста неверојатен напредок, окото беше чисто (вадев исцедок од него цел ден) и зеницата не беше целосно проширена и мислев дека таа не се совпаѓа со зеницата од другото око јас мислев дека таа реагира на светлина, но ова утро тоа изгледа целосно магливо повторно. Можеби во јаката светлина како вчера тоа ќе изгледа подобро... Колку многу и колку често ти препорачуваш да ја дозирам? До сега јас правев многу многу мали дози со големина на грашок, таа има само 30# и тоа се чини дека делува на неа, ова куче секогаш љубеше да јаде стебла и листови или лебарки, да го зема димот итн. па, јас можам да кажам кога таа е засегната од маслото исто така и навистина тоа се чини дека делува на неа малку слично на тоа како таа да јадела стебла, тоа не ме загрижува иако јас на некој начин се чувствувам како тоа да значи дека тоа „функционира“.“ - Витни

-- Витни, јас би ѝ го дал нејзе со нешто добро два или три пати дневно. Колку повеќе внесеш во неа и побрзо, толку подобро. Дури таа мора да спие за ден или два, не е важно. Малку коноп индуцирана кома не може да наштети. ЈБ

„Звучи добро за мене! Јас ќе го направам тоа денес. Таа беше доста пијана вчера исто така. Ти благодарам за толку брзиот одговот ЈБ!“ - Витни

„Вчера моето куче изеде дел од растение бидејќи тоа знаеше дека истото ќе му помогне за неговото стомаче откако тоа заврши во мрснотијата од остатоците од пилешката вечера и изеде премногу од тоа таа одеше многу и подоцна поврати и потоа одмараше удобно. Погодете што беше во нејзината повраќаница -- листови од трева. Паметно куче.“ - Дона (Donna)

„Здраво ЈБ, јас им давам РСО на моите коњи. Заправо, јас имав страв минатата недела за мојот евнух (кастриран коњ) кој беше болен, јас му дадов скоро 1/3 од грам од нашето ISO масло и тој беше толку НАДУВАН!! Тој беше успан. Па... тоа функционира и ако 1/3 од грам е толку седативно кај коњ, замислете ги лековитите својства. Тоа му одзеде речиси 24 часа за да се ослободи од ефектите. Јас ги намалив неговите орални дози само за зрно ориз за одржување.“ - Хедер (Heather)

„Замислете дека тоа е назад во 70-тите кога FDA прв пат пријави дека канабисот убива канцерогени клетки... сè што знам е ракот на стомакот кај мојата мачка се чини дека е исчезнат, таа сега јаде добро, накачува килажа и трча наоколу како ново маченце...“ - Тони (Tony)

„Јас ѝ го давав на мојата 19 годишна мачка прав од декарбоксилиран канабис од декември 2011. Таа беше многу летаргична, течен измет, знаци на мачкина сенилност... познаник кој работеше на ветеринар сугерираше да ѝ дадам 1/4 аспирин, 1/4 t metamucil... го правев тоа неколку дена потоа одлучив да пробам канабис... Јас прскам мала количина во нејзината влажна храна на секои неколку дена... таа сè уште е со нас!!!“ - Лори (Lori)

„ЈБ, ние ѝ направивме неколку серии како што ѝ правиме нови серии на секои 2 месеци, како што таа зема 1cc/дневно. Ние користевме 2 различни врсти. Таа моментално ја користи истата серија којашто го излечи ракот кај мојата мачка.“ - Чарли (Charlie)

„Јас морам да ти се заблагодарам. Мојот сакан мачор со 14 години беше дијагностицирана на 1ви јуни со squamous cell carcinoma. Јас го излечив со РСО за ЕДНА НЕДЕЛА! Ветеринарот вели дека тоа е чудо. Јас го одведов повторно кај него на 8ми јануари и тој ме праша дали тоа е истата мачка, бидејќи туморот во неговата уста беше скоро исчезнат и тој целосно очекуваше дека јас ќе се вратам кај него за да го успијам. Сега тој е скоро целосно закрепнат. Јас го сакам до смрт и морав да ти се заблагодарам за споделувањето како да се прави лекот правилно ЗА ЏАБЕ!“

„Мојата мачка беше дијагностицирана со брзо растечки, агресивен, неизлечив, неоперативен тип на рак минатиот јуни, squamous cell carcinoma во неговиот септум, што е толку грозно колку што звучи. Му беа дадени 1-3 месеци максимум, и мојот ветеринар нежно сугерираше јас да му „дозволам да си оди сега“. Јас плачев, мислев за тоа и одлучив дека јас едноставно не можам да го гледам како умира. Јас отидов онлајн, открив дека има доста многу лекови за ракови. Започнав да му давам голем број на додатоци, итн. Тој беше во ред, но ракот понатаму растеше и го попречуваше неговото дишење. Туморот конечно почна да расте до другата страна од неговиот нос, и во декември тој започна да се намалува. Јас мислев, ок, тое е време сега.

Потоа јас го открив канабисот и како тој може да убие рак. На кратко, Тед земаше РСО од декември веќе. Тоа беше малку ситуација на почетокот да се земе точна мала доза, бидејќи тој е мачка. И многу помала од човек. Тој спие МНОГУ подобро, неговото дишење е подобрено кога тој спие, неговиот апетит се врати, но не е она што тоа беше. Ова е патување во тек и јас не знам како тоа ќе заврши.

Како и да е, туморот се чини дека се намалува, иако многу бавно. Јас мислам дека ако ова не беше толку грозен канцер, тој најверојатно би бил излечен пред месеци. Мојот ветеринар е воодушевен и импресиониран со тоа како тој се справува. Па јас само го земам тоа ден за ден и сум среќна дека повеќето од тие денови се чини дека се добри денови. Неговата максимална дата на важност беше минатиот септември па тој се справува ок.“ - Ен-Мари Лајдл (Anne-Marie Leidl)

„РСО-идната супстанца спаси 18 кг кучешки живот -- етил-екстрахирано масло инаку идентично со РСО користено за да се спаси моето куче кој го има испиено антифризот на соседите. Ветеринарот рече преку телефон дека таа беше готова, предоцна, и најверојатно нема да го преживее 40 минутното возење за да биде еутанизирана, и јас бев советуван да ѝ направам да ѝ биде удобно.

Мојот лојален придружник имаше пена на устата, имаше чести напади, беше лошо прегреана, и грлото толку отечено таа едвај можеше да дише, преминувајќи во и надвор од свест. -- дефинитивно умираше, без двоумка. 

Обидувајќи се да ѝ го олесниме преминот од овој свет, јас загреав 1/2 грам од масло во кафено лажиче путер и буквално ѝ го ставив внатре во грлото во мојот прст, правејќи отвор во нејзиното отечено грло. Во рок од десет минути, таа повеќе немаше пена на устата, нејзината треска прекина, таа дишеше нормално, сите конвулзии и напади престанаа.

Таа желно пиеше вода, потоа легна долу да спие за 12 часа и се разбуди во навидум перфектна состојба, трчање и играње за минути по будењето. Јас му кажав на мојот ветеринар, и ја замолив да го објави настанот во студија на случај, и таа одби, тврдејќи дека канабисот е токсичен за кучињата!“ - Алан (Alan)

* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/

No comments:

Post a Comment