Saturday, June 3, 2017

ПМС, Менопауза; Регулација на телесната тежина; (извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“ стр. 102 - 103)

ПМС, Менопауза

„Ова е едно нешто за коешто конопот и коноповото масло особено е најдобро што постои, без исклучок. Ти едноставно нема да најдеш ништо кое можело или би помогнало подобро отколку конопот. Тоа ќе помогне да се врати хормоналниот баланс и да се отстрани агресијата, промените во расположението, итн. Тоа исто така ќе помогне во олеснувањето на предменструалните болки и грчеви, мачното чувство, анксиозноста, итн.

Ако јас би видел жена да се однесува чудно поради ПМС поврзани хормонални пореметувања во нејзиното тело, јас би ѝ дал конопово масло веднаш на сите начини или облици или форми достапни на располагање. Јас не гледам причина зошто некој треба да страда без потреба. Да не се споменува дека кога некој страда, сите наоколу него страдаат како резултат на тоа, како било кој што морал да се справува со предменструална жена може да потврди. Јас би ѝ дал да го јаде маслото, да го користи во супозитории и јас не би ја занемарил надворешната употреба на нејзиниот стомак и грб. Таа ќе го сака тоа бидејќи тоа ќе ја отстрани болката и ќе ја подобри кожата на тие делови. Јас исто така би пушел малку масло со неа така што таа да знае дека таа „не е сама“ и дека некој се грижи.

Кажи НЕ на синтетичките лекови против ПМС болки!
Со коноп, менструацијата не мора да биде фрустрирачко и непријатно искуство за сите вклучени.“ ЈБ

П. По ѓаволите, ЈБ... нејзе ѝ одеше одлично, СÈ ДО анти-естрогенските инјекции. Тие ја прават смртно болна.
О. Изненадување, изненадување, Валери (Valerie). „Држи се настрана од докторите“ е правилото на играта во моментов. Ние не го кажуваме ова од задоволство, тоа е реалноста. Пациентите обично се опоравуваат добро на маслото додека медицинските експерти не интервенираат и не го заебат тоа со некои непотребни високо алтернативни и експериментални хемиски лекови. Па сè додека лекарите не научат како да го користат овој лек правилно, навистина е најбезбедно да се држиме подалеку од нив (ако околностите дозволуваат, се разбира). Нејзе не ѝ се потреби инјекциите, таа треба да внесува колку што може повеќе масло колку што таа може побрзо за да ја поправи штетата од претходните медицински третмани и за да се стави нејзината состојба под контрола. Ако маслото не помогне, многу малку е веројатно дека нешто друго би. ЈБ


Регулација на телесната тежина

„Коноповото масло е одличен детоксификатор и тоа не е невообичаено за луѓето кои се со прекумерна телесна тежина да изгубат многу килограми за време на нивниот третман. Тоа е речиси како маслото да знае колку вие треба да тежите и со време тоа ќе го доведе вашето тело до тоа ниво. Во мојот сопствен случај, маслото одзеде околу 13,6 килограми од мене, но јас сум видел многу луѓе да изгубат многу повеќе. 

Кога внесувате конопово масло, тоа не е како да сте на диета. Можете да јадете колку што сакате и што и да посакате. Маслото се чини дека природно го намалува апетитот кај дебелите лица и јас не знам за никаков подобар и побезбеден начин за да се изгуби тежина. Покрај тоа, тоа може да го стимулира апетитот кај личност која има потреба да добие на тежина.

Тоа е баш како што реков, маслото сака да го доведе твоето тело повторно кон здрава тежина без разлика дали сте со премала или прекумерна телесна тежина. Ако би сакале да преминете на некој тип на диета, тоа е ваш избор, но јас би преферирал да не јадам зајачка храна цело време.

Покрај тоа, на моја возраст јас навистина не наоѓам никакво задоволство во правењето на сите видови на вежби, па ако јас сакав да ја намалам тежината ова не би било опција. Ако јас сакам да симнам неколку килограми, јас го знам начинот како да го направам тоа без диети или вежбање и сега вие сте исто така свесни како тоа можете да го постигнете самите. Откако ова чудотворно масло стане повеќе достапно, за кратко време, оние кои сега се предебели или преслаби најверојатно нема да останат такви за долго. Да се биде предебел може да предизвика рана смрт, па ако вие носите неколку додатни килограми, сега вие знаете како да се справите со проблемот.

Дали ти сметаш дека тоа сериозно може да го одземе вишокот тежина без вежбање?

Канабисот природно ја регулира тежината!
Да, коноповото масло може да ја намали тежината без вежбање и јас сум жив доказ. Ако јас ја симнам мојата маица, јас изгледам како некој што вежбал доста многу и моето тело е со правилна тежина како за маж на моја висина.

Кога јас бев помлад, јас многу пливав, но сега откако го изгубив вишокот тежина јас ги носам, можете да видите сите мои стомачни мускули повторно. Јас дури и немам повеќе љубовни перничиња, само линија мускули на секоја страна и јас не правам никакви вежби. Ако вие би сакале да вежбате истовремено, сè што треба да направите е да го следите мојот пример и наскоро вашето тело ќе започне да изгледа онака како што треба.“ - Рик Симпсон, Коноп: Најмедицинското Растение

„Мојот син користи Симпсоново масло за неговиот Крон но јас слушам дека тоа може да помогне да се намали тежината. Ако да како?“ - Кристал (Krystal)
-- Да, тоа може, јадете го маслото и ќе изгубите тежина ако сте со прекумерна и ќе накачите на тежина кота сте преслаби. Не прашувајте ме зошто, не прашувајте ме како тоа е возможно, јас не го знам одговорот. Тоа едноставно се случува. Јас изгубив 50 килограми самиот на маслото и верувајте ми јас дадов сè од себе за да го побијам Рик. Но јас не успеав и маслото повторно ги порасна моите мускули, исто така. Тоа беше чудно и тешко за верување, јас признавам. Но мене не ми смета што јас ја изгубив сета таа тежина без капка пот и без вежбање. Всушност тоа беше прилично пријатно и да не го споменувам добриот сон којшто се појави како единствениот значаен спореден ефект од употребата на маслото. ЈБ



* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/

* Посетете ја страницатаhttp://phoenixtears.ca/

1 comment:

  1. I am really surprised by the quality of your constant posts.You really are a genius, I feel blessed to be a regular reader of such a blog Thanks so much..I’m really enjoying the design and layout of your site. It’s a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme? Excellent work!
    Onlinekaj.com
    ভিটমেট plz sir Don't delate my comment, It’s dependent my future Thank you..

    ReplyDelete