Saturday, June 3, 2017

Супозитории!!! Операција или масло? (извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“ стр. 99 - 101)

„Супозиториите со Маслото на Рик Симпсон (Rick Simpson Oil - РСО) се благослов за сите жени со ПМС поврзани проблеми како и за секој со хемороиди, Кронова болест, проблеми со тенкото и дебелото црево итн. Тие исто така се одлични за состојбите со дишењето и белите дробови, а да не се спомене и контролата на грипот. Тие произведуваат многу пријатно долготрајно чувство во телото. Јас не сум видел никој до сега кој не сакал да ги зема откако тие ги надминале нивните почетни двоумења.“ ЈБ



Tommy Chong вели дека се одлични за лекување рак на простата!
Стопете какао путер, додадете масло, приближно 1-2 г од маслото на 100 г стопен какао путер за да започнете. Потоа зголемете ја дозата на секои четири дена додека пациентот користи околу 0,33 г од маслото во секоја супозиторија.
1 г (целосна тежина) супозитории за деца, 2 г за возрасни, 3 г (топки) за вагинална употреба.
0,01-0,02 г од маслото на супозиторија ќе функционира добро за почетници. Ако започнете некој со 0,05 г во чепче, тие најверојатно нема да го почувствуваат како и да е, но подобро е да се започне со мала доза (за оние кои никогаш не пробале коноп во минатото итн.). Дозите од по до 0,005 г на ТХЦ се обично толерирани со никакви или тешко некакви симптоми воопшто.

Вистинското РСО е многу потентно и ти никогаш не знаеш како точно пациентот ќе одговори (Крвен притисок итн.), но супозиториите би биле добар начин за луѓето да се навикнат на маслото. 
Интересната работа за супозиториите е како тие се чини дека ги отвараат белите дробови и го прават дишењето многу полесно за да речеме 20 минути - остварување на сонот за многумина со COPD или астма итн. Пациентите исто така ги имаат гористено за да третираат псоријаза, висок крвен притисок, Кронова, ПМС тегоби итн.
Вие исто така можете да додадете други природни масла во супозиториите, тоа зависи од тоа за што вие ги сакате и каква им е намената. Едноставно на некои страници за природна медицина и прочитајте што различните есенцијални масла прават и вие можете да експериментирате колку што сметате дека е потребно.

Исто така, супозиториите се одличен начин за да се третираат пациентите коишто не можат да го јадат маслото или не можат да го задржат во својот стомак поради некоја причина.
Колку што јас сум загрижен, судејќи од ефектите, земањето на маслото во супозитории е најдобриот и најпријатниот начин на користење коноп. Тоа звучи и изгледа смешно отпрвин, јас го признавам тоа, но оние кои пробале се согласуваат. Можеби тоа ги отвара чакрите од дното нагоре, кој знае, но тоа сигурно дава преубаво чувство. :)

Направете си ги сами!
Жените би љубеле да ги земаат супозиториите - тие исто така помагаат за сите видови на бактериски и вирални инфекции, „партнерска размена на микробиолошки информации“, алергии на кондоми и на лубрикантите користени на нив, итн. Дали јас споменав колку одлично маслото се грижи за (нивоата) на хормоналните нерамномерности? Најдобри желби, Јиндрих Бајер

„Супозиториите со РСО можат исто така да бидат користени за сите врсти на вагинални проблеми, влучувајќи но не ограничувајќи се на габични инфекции, HPV, condylomata, херпес и многу други болести или инфекции од кои никој нужно не треба да страда. Особено кога тие може да бидат толку лесно излечени со употребата на маслото.“ ЈБ

„Можете ли да ми дадете совет за тоа какво конопово масло е безбедно да се користи за време на бременоста ве молам? Нема многу информации таму што јас можам да ги пронајдам. На моја пријателка самошто ѝ беше кажано дека таа има циста на папочната врвца што може да предизвика згрутчувања на крвта што може да доведе нејзиното бебе да умре. Ги имам видено ефектите на коноповото масло и доброто што тоа може да го направи, јас сум само несигурна дали тоа е безбедно за време на бременоста.“ - Кристин (Christine)
-- Драга Кристин, секако дека тоа е безбедно за користење, конопот бил користен за време на бременоста и за породилни болки, исто така, низ столетија. Јас препорачувам таа да си направи супозитории со 0,01-0,06 г од маслото во секоја (започнете со 1-2 г од маслото на 100 г какао путер). Цистата ќе исчезне за неколку недели, или тоа вообичаено е така. Три пати на ден, и без грижи, маслото нема да го оштети бебето. Најдобри желби, ЈБ

„ЈБ, се согласувам со супозиториите како и да е каков тип на какао путер ти користиш? Треба ли јас да земам нерафиниран чист неизбелен какао путер? Исто така дали кокосовото масло ќе функционира како супозиторна база?“ - Сара (Sara)
-- Па, тоа е до тебе кој бренд или тип на какао путер ќе земеш. Кокосовото масло може да биде премногу течно. Какао путерот функционира подобро како супозиторна база. ЈБ

„Дали некој би имал некакви идеи за тоа како да се даде конопово масло на некој преку цевка за хранење? Јас го помешав со маслиново масло за да го направам не толку густо, но јас сè уште се плашам дека тоа ќе ја затне тубата. Некакви идеи?“ - Стивен Харв (Steven Harve)
-- Стивен, секогаш е најдобро да се најде начин како да се администрира неразредено масло, тоа е најдобриот начин. Кога ти не можеш да најдеш начин, ти можеш да го измешаш со храната на пациентот за да го изеде на тој начин. Да, тоа може да ја затне тубата, имено ако маслото е со густа конзистенција. Некои масла се густи, некои се потечни. Но кога ти ќе ги загрееш до телесна температура, тие треба да бидат доволно течни за да не ја затнат тубата.
Друг начин е тоа да се дава на пациентите во супозитории со какао путер. Сè уште, јадењето на маслото е префериран начин на земањето на овој лек, кога и да е можно. Има многу начини на внесување на маслото и тоа е често многу индивидуално, па обидете се да најдете начин којшто ќе му одговара на пациентот најмногу. Најдобри желби, ЈБ

„Точно! Јас ја лекувам мојата Мајка таа има рак на грлото и сукцесивно го има внесувано преку нејзината туба за хранење, го загревам малку и го мешам со кокосово масло! Никогаш не ја затнало тубата!“ - Стив (Steve)

„Јас му го давам на мојот син преку неговата цевка за хранење кога тој нема да го голтне - јас истурам многу жешка вода на маслото во филџан, потоа тоа исчезнува, тогаш јас додавам малку поладна вода (не премногу) за водата да не е премногу жешка, потоа го истурам во тубата. Тоа функционираше доста добро иако понекогаш маслото остава линија на тубата малку но тоа никогаш не ја блокирало. Тајната е да се истури надолу додека тоа сè уште е многу топло.“ - Анџела (Angela)

„Јас знам дека звучи страшно, но малку кока-кола преку тубата за да се измие по давањето на лепливите работи, или само за да се исчистат згрутчувањата генерално функционира добро. Една стара RN подготовка.“ - Елен (Ellen)


Операција или масло?

„Вие никогаш нема да ми ги одземете моите цицки, кога јас можам да внесувам РСО!!“ - Клои (Chloe)

„Конкретната идеја дека ракот на дојка е „процентуален ризик“ е комплетна лага. Во реалноста, секој има канцерогени микро-тумори во нивните тела, вклучувајќи ме и мене. Канцерот не е болест којашто само ја „добиваш“ како да се биде случајно погоден од гром. Тоа е нешто коешто ти мора да „успееш“ да го „превенираш“ ден по ден, оброк по оброк, преку изборот на животен стил којшто вклучува витамин Д суплементација, нутриција, супер храни, зеленчукови сокови и избегнување на хемикалии кои предизвикуваат рак и радијација. Па кога докторот ти вели дека ти имаш „шанса“ да добиеш рак, што тој сугерира е дека ти немаш никаква контрола врз ракот, и тоа е апсолутна лага. Канцерно шарлатанство, со други зборови.“
-- Кога вие имате „шанса“ да добиете рак, едноставно ставете се на маслото. Тоа е многу поздрава и побезбедна опција.“ ЈБ

„Погледнете на ракот или на некоја друга сериозна болест како тоа да е пожар. Колку е поголем пожарот, толку повеќе моќ ти треба за да го изгаснеш.
Па, дали ти порадо би употребил стотици кофи вода (РСО) или чаша вода (други типови на масло) доколку твојата сопствена куќа гори? Или би сакал ли професионални пожарникари да дојдат и да ти помогнат со тоа? Тоа е она што јас би преферирал, но на сегашните пожарникари, односно лекарите, не им е ни дозволено да користат вода за да ги изгаснат сите тие пожари и тие дури и не знаат како да ја користат воопшто по сите тие децении на индоктринација, перење на паметот и некористење канабис во медицината. 

Дали има смисла за вас дека некој би испратил пожарникари експерти на голем пожар во градот и да не им дозволи да користат вода, т.е. најосновниот и традиционален начин на борба против пожар? Не за мене. Но сепак, тоа е токму она што тие на власт направиле со медицинскиот систем што го имаме денес.
Многу пожари, нема вода, т.е. многу дополнителна работа за поражникарите/докторите кои не можат да ја работат нивната работа најдобро што можат. Тоа не е како што тоа треба да биде, јас мислам. Тие треба да имаат најдобра опрема и најдобри алатки за нивната работа, зарем не треба? Тоа е тоа што јас би направил ако јас би бил нивен менаџер/влада. Дали има нешто не во ред со гледањето на тоа на овој начин? Јас мислам дека не.“ ЈБ



* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/

No comments:

Post a Comment