Thursday, June 8, 2017

Глауком, враќање на видот; Ретки и не толку чести болести и заболувања (извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“ стр. 109 - 110)

Глауком, враќање на видот

http://donate.hempcures.work/
„Глаукомот и неговите ефекти можат да бидат доведени под контрола доста лесно во повеќето случаи поради тоа што многу врсти коноп се ефективни во драматичното намалување на очниот притисок. Тоа не е нечесто за личност која страда од глауком и која користи конопово масло да види значително подобрување на нејзиниот вид. Многу пациенти дури и мораат да ги променат нивните очила бидејќи нивните стари препишани леќи сега се прејаки.

Дали мислиш дека има слисла дека очните лекари дури нема ни да го споменат канабисот иако се знае дека тој е ефикасен од најмалку 1800-тите?

Повторно, коноповото масло направено од правилните врсти е многу ефикасен третман за глауком и јас не знам за ништо подобро и побезбедно за намалување на очниот притисок. Ефектот што конопот го има врз очниот притисок е познат доста долго време, сепак медицинскиот систем се обидува да го избегне дури и разговарањето за коноповата употреба за глауком. Нажалост, се чини дека многу доктори денес се многу повеќе за пари отколку што се за лекувањето. Јас не можам да објаснам како очен лекар може да седи таму и да гледа како пациентот полека ослепува и да не му каже на пациентот што конопот може да направи за неговата состојба. Премногу често, на крајот, пациентите го губат својот вид целосно бидејќи тие слепо им верувале на советите од нивните лекари. Имајќи пациент кој ја гуди способноста да гледа правилно не се чини дека значи многу за очните лекари. Сепак, мислам дека она што тие го прават е срамно и мене ми е многу жал за оние на кои им е украден видот за никаква друга причина, различна од алчност.“ - Рик Симпсон, Коноп: Најмедицинското растение

„Јас само што направив серија „конопово масло“ пред неколку вечери и серија путер. Му го давам маслото на пациент со тумор на мозокот, пред да го зема маслото таа беше скоро слепа, по месец од земањето масло, нејзиниот вид е скоро целосно вратен. Вие нема да ги добиете истите резултати од путер. Добивате медицински резултати од путер, како и да е маслото е многу поконцентрирана форма на лек, и тоа функционира скоро за сè, работава е едноставно неверојатна.“ - Дион (Dion)

„Земано орално го враќа видот на мајка ми. Таа е законски слепа на нејзиното лево око. Повреда ја остави без леќи и неколку операции ја оставија со глауком. Таа беше на РСО за година и половина до сега - користејќи го дневно. Таа никогаш не забележа колку многу вид ѝ се враќаше додека таа не стави малку шминка за очи. Таа беше слепа на тоа око за 40 години, па таа се извежбала себе како да нанесува шминка за очи со нејзините очи затворени. Тоа беше единствениот начин на кој таа можеше да ја нанесува на нејзиното добро око, таа започна всушност да гледа и да се фокусира на нејзиното слепо око. Таа носи шминка само за време на посебни прилики па таа не е точно сигурна колку долго тоа беше пред нејзиниот вид да започне да се подобрува, но откако таа беше на маслото за повеќе од година таа сега може да препознава слики, бои и дури и да чита одредени работи со нејзиното слепо око! Јас држев ќесичка чипсови Lays, и од преку масата таа можеше да прочита Lays. Таа мисли дека ако таа имаше нови леќи дека нејзиниот вид би бил комплетно вратен. Со цел да добие нови леќи таа мора да биде ставена за листа за донатори на органи - јас не сум сигурна дека осигурувањето ќе покрие нешто како што е до сега - Ова масло ѝ даде чудо - чудото на видот каде што некогаш таму имаше само темнина! Па јас би рекла НЕ БЕА ПОТРЕБНИ НИКАКВИ КАПКИ - Само стабилно снабдување! Сега, започнете да го садите својот лек! Ох да - таа НЕМА НИКАКВИ ДОКАЗИ за ГЛАУКОМ ИСТО ТАКА!“ - Линдзи (Lindsay)


Ретки и не толку чести болести и заболувања

П. Здраво Рик/ЈБ, дали некогаш сте слушнале за ретката болест Porphyria? Ако да дали сте третирале некој со РСО и каков беше резултатот?
О. Не, немам. Но судејќи од она што јас имам прочитано за тоа, јас не гледам причина зошто маслото не би требало да помогне таа да се излечи или да се доведе под контрола. Тоа дефинитивно ќе помогне со симптомите од оваа ретка и навистина многу непријатна состојба.

Јас би го следел протоколот од нашата страница, би го јадел маслото и би го користел во супозитории (на тој начин тоа ќе оди директно во крвотокот). Јас би го користел маслото надворешно во тинктура или мелем за состојби на кожата/манифестации (тоа ќе го отстрани сето чешање и други непријатности).

Би изел најмалку 60 г за повеќе од два или три месеци, јас не би користел никакви хемикалии, јас едноставно би ги следел инструкциите на Рик Симпсон. Ако 60 г нема да излечат или да доведат под контрола, јас би изел наредни 120 г. И ако тоа нема да донесе задоволителни резултати, тогаш јас едноставно би започнал да го пумпам маслото во мене, еден два три грама дневно или дури и повеќе ако јас би можел да го издржам тоа, и јас едноставно би изел колку што би имал колку што е можно побрзо. Зошто? Бидејќи кога маслото нема да ви помогне, доста е неверојатно дека вие ќе најдете нешто друго коешто ќе може. Исто така, агресивните болести треба да бидат третирани агресивно. Најдобри желби, ЈБ

„Па добри вести ЈБ & РИК!!! Јас бев на лекар денес за моите тест резултати! Мојата тироида која беше со намалена активност и лекувана за 22 години сега е хиперактивна! Јас само внесував РСО самиот цело време за месец, јас исто така мачкам тинктура директно на моето грло и јас вапоризирам РСО исто така! Јас сум толку екстатично среќен за ова!

Тој е навистина опуштен доктор којшто беше таму и ме поддржуваше низ сето ова и знае целосно добро, ЈАС ВСУШНОСТ КОРИСТАМ РСО МАСЛО! Каков што е лекаров, тој сè уште сака да направи ултразвук на мојата тироида за да провери да не има некакви јазли! Што вие мислите за ултразвукот?

Јас секогаш ќе го земам ова масло со гордост до крајот на моите денови ова дава чувство на исправно тоа е целата поента нели! Лековите на рецепта се ЛОШИ! Јас исто така имам многу здравствени проблеми коишто јас моментално ги третирам со овој чудотворен лек! Chiari Малформација тип 1 на мозочното стебло исто така имам сериозен карпален тунел и многу повеќе!

Јас сум 45 години млад денес не се чувствувам целиот претепан и повреден како што се чувствував! Дали јас споменав дека јас исто така имав операција на мозок пред 7 месеци и јас не користев никакви наркотици од мојата операција поради откажување на црниот дроб од дрогите! Јас навистина сум доказ дека ова масло е од БОГ! Ова е тоа што сите ние треба да го консумираме како лек!

Ти благодарам ЈБ и Рик за сè што правите од дното на моето срце! Нема повеќе лекови за тироида, ЈЕЈ!!!!!!!!“ - Марџин (Margene)
-- Честитки, Марџин. Што се однесува на ултразвукот, па, јас мислам дека ти го знаеш одговорот. Колку помалку скенови толку подобро, тоа е сè што јас можам да кажам.

Јас лично не би одел блиску било кој кој не би ми кажал за маслото за 22 години но ако мислиш дека тие луѓе сè уште имаат нешто да ти кажат, чувствувај се слободно да разговараш со нив, имено ако ти си навистина заинтересирана во тоа што тие имаат да кажат за медицината. Но тоа е сè што јас би им дозволил да прават, разговарање само, на тој начин тие не можат да те повредат колку што тие би можеле со нивното зборување да беше преведено во „потреба“ за да се внесува некакви апчиња по нивен избор.

Најдобри желби и држи се подалеку од оние кои потрошиле 22 години давајќи ти погрешни совети. Биди среќна дека си ги преживеала нивните „третмани“, други не биле толку среќни. ЈБ

„Може ли канабисовото масло да биде користено за беснило?“ - Aami
-- Aami, да, но тоа најверојатно ќе бара ставање на пациентот во кома за некое време, со многу високи дози од маслото, особено во напредни случаи. ЈБ

„Мојот негувател има пациентка која е дијагностицирана со Лупус и труење со жива низ целото нејзино тело. По скоро година до сега од употребата на нејзиното домашно направено масло, труењето со жива целосно исчезна и Лупусот е проклето скоро исчезнат. Фоликулите на косата се земани на секои 2 недели за да се види точно каков и колку многу отрови има во нејзиното тело за ажурирањето на нејзиниот успех. Навистина е неверојатно што може да биде излечено природно. Тоа чини малку, но сепак поздраво и вреди живот!“ - Џеси (Jesse)

„Бев дијагностициран со примарна миелоидна фиброза, ме ставија на лекови кои помагаа но не бев задоволен поради нараснувачките болки и немањето апетит и влошувањето на крвната слика, зголемена слезина, несоница. По земањето на овој лек за една година и не чувствувајќи никаква вистинска фундаментална промена јас одлучив да пробам РСО, само 1 месец на маслото, мојата болка е непостоечка, апетитот се врати, крвната слика е во пораст, спијам како карпа.“ - Агвеј (Aguae)

„Јас го користам за да ја третирам мојата медицинска аномалија... неколку болници во мојата област велат дека тоа не би требало да е возможно... но РСО-то е неверојатно... Јас одбивам церебрален шант (Ventriculoperitoneal Shunt - VP Shunt) во моето тело, јас имам болест на сврзното ткиво и неколку други ретки проблеми... 4 операции на мозок во 36 дена и јас одбив да се наполнам со наркотици... само медицинска марихуана, РСО и дишење... Јас никогаш не сум се излечила толку брзо во мојот живот... дури ако моите лабораториски тестирања покажуваат дека моето тело е толку заебано мојата болка е всушност не толку лоша...“ - Кејти (Katie)

„Следново е од џентлмен кој беше вклучен во сериозна сообраќајна несреќа во 1977. Тој страдаше од фацијална парализа, солзните канали не работеа, тој мораше да користи очни лубриканти, делумна загуба на видот во едното око. Покрај тоа тој имаше и повреда на главата којашто резултираше со проблеми во меморијата, проблеми со говорот. Тој одеше со бастун и ги помина сите овие изминати години во болка. Ова е од порака што ја испрасти. == „Маслото ме поправа на клеточно ниво. Целото ткиво од лузна на мојата десна страна е исчезнато! Јас сега имам движење на моето десно око. Јас можам дури и да се смеам, сега парализата во моето лице исчезнува. Сето ова се случи во последните 6 месеци. Еднаш поради болката од туморот јас ја зголемив мојата доза до грам и 11/2 грами дневно дозирани во текот на денот. Пред неколку месеци јас гледав ТВ и јас сфатив дека јас можам да ја видам десната страна од мојот нос. Прв пат сум го видел тоа во 1977. Јас започнав да го вежбам. Сега имам целосно движење.“ Канабисовото Масло... не само за рак Луѓенца.“ - Кори (Corrie)



* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/

No comments:

Post a Comment