Thursday, April 19, 2018

Истражување како загревање за утрешниот празник 4/20 од компанија за канабис

20-ти април (4/20) е еден вид интернационален празник на канабисот, но изгледа како никој да не знае точно зошто? Постојат повеќе претпоставки и теории... Дали ова се долкжи на стара американска полициска шифра (420) за поседување марихуана?Дали има сето ова врска со роденденот на Адолф Хитлер? Како и да е, на Eaze Solutions, Inc. (Eaze) оваа недела им се чинеше дека е најдобро време да ги објават резултатите од неодамнешната анкета за канабис


Ајде да прославиме јавно! - Ајде на КОНОПФЕСТ 2018!!!
Eaze претставува четиригодишна техничка платформа која им служи на лиценцираните диспанзери за канабис и брендови, а базирана е во Сан Франциско. Технологијата на компанијата обезбедува помош за бизнисите со канабис со усогласеност, управување со залихи и испорака. 


Eaze вели дека исто така им помага на потрошувачите преку нивно поврзување на интернет или преку мобилен. Според директорот на компанијата Eaze за социјални влијанија, Џенифер Лујан (Jennifer Lujan), мисијата на компанијата е „да ги подобри животите на луѓето, помагајќи им да ги разберат придобивките од канабисот и да им обезбедат безбеден и удобен пристап до легални производи од канабис“.


www.eaze.com
За четири години, Eaze собра 52 милиони долари финансиска поддршка и потпиша договори со над 60 канабис брендови, значи околу 2,5 милиони испораки со кои управуваат возачите на компанијата. Трошоците за испорака кон потрошувачите се понекогаш комплицирани, поради различните прописи. Блогот Eaze покажува зошто... Една од маркетиншките цели на оваа компанија е фокусирање на малцинските заедници на пазарот, за кои компанијата тврди дека најмногу страдале од федералната „војна против дрогите“. За да го реши ова прашање, Eaze ги здружи силите со Hood Incubator со седиште во Оукланд за да обезбеди рамноправност кон малцинствата во канабис бизнисoт.


Уште поважно, Eaze гледа на легалниот рекреативен канабис пазар како да оди буквално со највисока брзина. За идни маркетинг програми, компанијата сакаше да знае што мислат нејзините клиенти. На 27-28 март 2018 година, е-мејл анкета беше испратена до корисничката база на податоци и испита 4.852 испитаници. Според Eaze, речиси половина од анкетираните одговориле дека „планираат отворено да ја прослават 4/20 година оваа година објавувајќи со објавување по социјалните медиуми, почнувајќи го бранот на отвореноста за канабисот што бвеќе е во тек во 2018 година.


Автор и Главен и одговорен уредник: MoniQue Konopova
Извор: Forbes

No comments:

Post a Comment